داروخانه‌های شهر ایتالیایی آنلاین شد

شهرداری جنوآی ایتالیا، شبکه داروخانه‌های شهری را در یک پلتفرم هوشمند به صورت آنلاین پیاده‌سازی کرده است تا شهروندان بتوانند بدون مراجعه به محل داروخانه، نیازهای پزشکی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، «داروخانه آنلاین» نام یک پلتفرم گوشی هوشمند جدید است که توسط شهرداری جنوآ به عنوان راهی برای ارائه خدمات راحت و طولانی‌مدت به ساکنان برای رفع نیازهای مراقبت‌های بهداشتی و خریدهای پزشکی آنها راه‌اندازی شده است. جنوآ اولین شهر در ایتالیا است که چنین خدمات عمومی را اجرا می‌کند.

این پلتفرم خدمات داروخانه‌هایی را که بخشی از شبکه شهرداری هستند، متحد می‌کند و امکان گفت‌وگوی تعاملی و سریع بین کاربران و داروسازها را فراهم می‌کند.

رزرو ویزیت‌ها و آزمایش‌های پزشکی، درخواست دارو منطبق با نسخه‌های پزشکی فرد و صحبت مستقیم با داروساز برای مشاوره در مورد نیازهای پزشکی از طریق تماس تصویری که به‌طور مستقیم از تلفن هوشمند یا رایانه شخصی فرد مدیریت می‌شود، از این طریق امکان‌پذیر خواهد بود.

داروخانه‌های شهر ایتالیایی آنلاین شد

پس از برقراری ارتباط با داروخانه، می‌توان داروهای مدنظر را در خانه یا داروخانه دریافت کرد و تاریخچه آن‌ها را همیشه در برنامه پزشکی آنلاین خود داشت.

طراحی کاربرپسند این اپلیکیشن به شهروندان این امکان را می‌دهد تا تماس‌های ویدئویی زنده با داروسازان برقرار کنند؛ این فرآیند در کل مانند ورود حضوری به داروخانه خواهد بود. کاربر می‌تواند در زمان مشخص، مشاوره مفیدی را درخواست کند و آن‌چه را که نیاز دارد سفارش دهد. شهرداری با این کار قصد دارد فاصله بین داروسازان و خانواده‌ها را کوتاه‌تر کند و گفت‌وگوی مستمر و مستقیمی را در امنیت کامل برای شهروندان فراهم کند.

این اقدام به‌ویژه برای اقشار حساس همچون سالمندان، افراد دچار معلولیت، بیماران و زنان باردار بسیار سودمند است زیرا دردسر طی مسافت و رانندگی را برای آن‌ها «صفر» می‌کند و در عین حال محیط مجازی امنی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا بدون هیچ عجله‌ای مشاوره دارویی خود را دریافت کنند.

این برنامه آنلاین، برای همه رایگان است و می‌توان آن را از فروشگاه Google Play و Apple Store دانلود کرد.

داروخانه‌های شهر ایتالیایی آنلاین شد

کد خبر 644583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.