سیدمهدی رحمتی: گل سپاهان کاملا اتفاقی بود/ اگر پیام نیازمند نبود برنده بازی می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شناخت کاملی از سپاهان داشتیم و حق‌مان سه‌امتیاز بازی بود که اگر نیازمند نبود این اتفاق می‌افتاد. چرا که به بهترین خط‌حمله لیگ موقعیت‌گلزنی ندادیم و گلی که زدند نیز کاملا اتفاقی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی رحمتی در کنفرانس‌خبری پس از جدال آلومینیوم اراک مقابل سپاهان اصفهان که در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به تساوی یک بر یک انجامید، اظهار کرد: هواداران عزیز امروز با تمام وجود در ورزشگاه حاضر بودند و از ما حمایت کردند؛ به‌همین دلیل از آن‌ها به‌طور ویژه تشکر می‌کنم. ما از سپاهان به اندازه کافی شناخت داشتیم، کسب سه‌امتیاز حق ما بود و به‌خاطر از دست‌رفتن پیروزی ناراحتیم و این را به شاگردانم نیز گفتم.

وی افزود: امروز باید برنده بازی می‌شدیم اما دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن زمین بود؛ در خط‌دفاعی نیز به بهترین خط‌حمله لیگ فرصت گلزنی ندادیم و گلی که دریافت کردیم فرصت جدی گلزنی نبود. سه الی چهار موقعیت خیلی‌خوب روی دروازه سپاهان به‌وجود آوردیم و دلیل ناراحتی من از دست رفتن پیروزی است و از صمیم قلب برای شاگردانم که با تمام وجود و تمرکز بالا در زمین بازی کردند و به پیروزی نرسیدند ناراحت هستم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در واکنش به اظهار نظرات سرمربی سپاهان درخصوص اینکه سپاهان می‌توانست برنده بازی باشد تصریح کرد: نمی‌توانم راجع‌به صحبت‌های ژوزه مورایس صحبت کنم چرا که او نظرات شخصی‌اش را گفته است. امروز به‌خوبی و با شناخت کامل از سپاهان بازی کردیم اما پیام نیازمند در اوایل و اواخر نیمه‌اول، دو موقعیت جدی گلزنی که تک‌به‌تک نیز بود را مهار کرد و در نیمه‌دوم نیز مطمئنم اگر عکس‌العمل گلر سپاهان نبود هانسل زاپاتا می‌توانست گل بزند.

رحمتی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که از قبل به شاگردانم توضیح داده بودیم فرصت‌های گلزنی را بر روی دروازه سپاهان به‌وجود آوردیم و تمام نکات لازم به بهترین نحو توسط بچه‌ها در زمین اجرا شد. فرصت‌هایی که ایجاد کردیم اتفاقی نبود و علاوه‌بر اینکه به سپاهان موقعیت ندادیم گلی که خوردیم نیز کاملاً اتفاقی بود.

وی در پایان گفت: قبل از گل سپاهان خطایی بر روی اسماعیل شریفات در میانه‌زمین اتفاق افتاد که اگر داور آن را می‌گرفت و به بازیکن سپاهان اخطار می‌داد، شاید آن گل را هم دریافت نمی‌کردیم. اما این را اعلام می‌کنم که خودم، تیم و هواداران برنده بازی بودیم و نمی‌دانم چگونه داور را قضاوت کنم.

کد خبر 644548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.