ژاوی برابر آنچلوتی، نبردی برای تمام فصول

دیدار ال‌کلاسیکو بار دیگر در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا برگزار خواهد شد و ژاوی امیدوار است بتواند دوباره در برابر مربی کهنه کار ایتالیایی رئال مادرید پیروز شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، رقابت‌های لالیگای اسپانیا متوقف شده است تا نه تنها همه فوتبال‌دوستان در این کشور، بلکه در سراسر جهان بازی رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری را تماشا کنند.

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، رقیبان سنتی یکدیگر هستند که این بار در کوپا هم‌مسیر شده‌اند. بازی رفت قرار است امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود و سپس در دیدار برگشت، بارسلونا میزبان کهکشانی‌ها خواهد بود.

لوس بلانکوس موفق شد با پیروزی سه بر یک برابر تیم همشهری خود، اتلتیکو مادرید پا به مرحله نیمه‌نهایی بگذارد و تیم ژاوی هرناندز نیز با شکست دادن رئال سوسیداد با یک گل به جمع چهار تیم برتر راه یافت.

مادریدی‌ها که در این فصل شانس کسب چهار جام گوناگون را دارند، هدف خود را بر روی کوپا دل ری متمرکز کرده‌اند. قفسه افتخارات رئال مادرید مدت‌ها دلتنگ یک جام حذفی بوده، چرا که از سال ۲۰۱۴، این تیم موفق به قهرمانی در این رقابت‌ها نشده است.

کاسرنو و ویارئال دیگر رقیب‌های رئال مادرید در این فصل جام حذفی بودند که تیم آنچلوتی کار سختی برابر این دو تیم نداشت. در بازی برابر اتلتیکو مادرید نیز اگرچه آلوارو موراتا، بازیکن سابق رئال موفق به گلزنی شد، اما رودریگو، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور موفق شدند رئال را به مرحله بعد برسانند. در دیدار تکراری همشهری‌های مادریدی، آلوارو رودریگز ستاره نوجوان رئال موفق شد گل تساوی تیمش را بزند تا آنچلوتی در بازی لیگ نیز بازنده به رختکن نرود.

شکست شوکه‌کننده بارسلونا برابر آلمریا به این معنی است که هنوز هم امیدی برای رئال مادرید وجود دارد. آن‌ها در صورت کسب پیروزی برابر بارسا در خانه، می‌توانند مسیر صعود به فینال را هموار کنند و در ادامه منتظر بمانند تا رقیب کاتالان‌ها در لیگ بار دیگر بلغزد.

ژاوی برابر آنچلوتی، نبردی برای تمام فصول

در آن سوی میدان، با بسته شدن راه موفقیت در لیگ اروپا توسط منچستر یونایتد، بارسا به کسب جام‌های داخلی امیدوار است. قدرت تیم ژاوی اگرچه در برهه‌ای از فصل بسیار زیاد نشان داده شد، با این حال در حال حاضر با خطر جدی روبه‌رو است. شکست برابر آلمریا و حذف از لیگ اروپا، ژاوی را مجاب می‌کند تا تمام تمرکز خود را روی قهرمانی در جدال با مادرید بگذارد.

اگرچه بارسلونا با هفت امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر لالیگا قرار دارد، اما نتیجه ال‌کلاسیکو در روحیه بازیکنان دو تیم می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در نتیجه بازی بگذارد و مصدومیت لواندوفسکی نیز خبر بد دیگری است که ژاوی را بیش از پیش به فکر فرو برده است.

دیدار رفت بارسلونا و رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا، دویست‌وپنجاه‌ودومین رقابت میان این دو تیم است. آخرین بار بارسا موفق شد با نتیجه سه بر یک در سوپرکاپ به پیروزی برسد و آنچلوتی این بار به فکر انتقام گرفتن از ژاوی در برهه حساسی از فصل است.

کد خبر 644515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.