ایده‌های جذاب طراحی با طرح لایه باز
دانلود انواع طرح لایه باز مناسبت ملی با تصویر سازی جذاب-طرح دات آی آر

با توسعه کسب‌وکارهای مختلف و تلاش برندها برای تبلیغ در شهر یا کشور به نوعی می‌توان گفت که همه دست به دامان حرفه طراحی هستند. در تمام شیوه‌های مختلف تبلیغات لازم است از تکنیک‌های خاص طراحی استفاده کرد تا بتوان توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

افرادی که در این حوزه فعالیت دارند می‌دانند که باید از قالب‌های آماده قابل ویرایش استفاده کرد. شما برای طراحی کارت ویزیت، بنر، پوستر و … از چه ابزاری استفاده می‌کنید؟ در این مطلب می‌خواهیم شما را با اهمیت و مزایای طرح لایه باز در حرفه طراحی آشنا کنیم.

طرح لایه باز چیست؟

طرح لایه باز توسط افراد حرفه‌ای طراحی و ارائه می‌شود تا افرادی که در مشاغلی مانند چاپ بنر، کارت ویزیت و … فعالیت دارند، طراحی‌های خود را هر چه سریع‌تر انجام دهند.

طرح لایه باز آماده در دو فرمت psd و وکتور در اختیار افراد قرار می‌گیرد و کسانی که با فتوشاپ و دیگر برنامه‌های طراحی کار می‌کنند می‌توانند از آنها بهره‌مند شود. از ویژگی‌های طرح آماده می‌توان به این مورد اشاره کرد که می‌توان رنگ، عکس، فونت و هر بخش دلخواه را ویرایش کرد و خلاقیت را در آن نشان داد.

امروزه این ابزار در سایت‌های زیادی برای استفاده طراحان عرضه می‌شود که هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند از انواع آنها استفاده کند. در ادامه به برخی از مزایا و انواع طرح‌های لایه باز اشاره خواهیم کرد.

مزایای طرح لایه باز

با پیشرفت تکنولوژی در تمامی شهرها شاهد آن هستیم که در زمینه‌های مختلف شرکت‌های زیادی کار خود را آغاز کرده‌اند و برای مطرح شدن نیاز به تبلیغ دارند. در شهرهای کوچک و بزرگ نیز افراد حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در طراحی پوسترها، بنرها و … فعالیت دارند اما این افراد قادر به طراحی صفر تا صد طرح نخواهند بود.

با توجه به این نیاز لازم است تا از طرح‌های لایه باز و آماده استفاده شود تا تمامی نیازهای اقشار مختلف جامعه برآورده شود. در ادامه می‌خواهیم مزایای انواع طرح لایه باز را برای شما لیست کنیم.

سرعت دادن به پروژه‌های طراحی

با توجه به اینکه طرح پوستر یا طرح کارت پستال آماده است و امکان ویرایش در آن وجود دارد، هر طراح می‌تواند با کمی ویرایش در کمترین زمان ممکن طراحی خاصی برای کسب‌وکار انجام دهد. این روزها در صنعت چاپ یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها سرعت بخشیدن به پروژه‌ها است که زمان زیادی را می‌توان در طراحی صرفه‌جویی کرد.

استفاده چند باره از یک طرح

با در دست داشتن طرح خام بنر برای یک مناسبت خاص مانند عید نوروز شما می‌توانید در چندین پروژه از آن استفاده کنید. اگر شما طرح جدیدی از عید نوروز ۱۴۰۲ در اختیار داشته باشید، می‌توانید از آن در چاپ بنر، کارت ویزیت و … برای صنایع مختلف استفاده نمایید.

خلق کارهای حرفه‌ای

با توجه به اینکه طرح بنر خام، یک طرح و قالب آماده است شما زمان کافی برای به کار گرفتن خلاقیت را خواهید داشت. به این ترتیب هر طراحی قادر خواهد بود تا از تکنیک‌های مختلف استفاده کند و کارهای حرفه‌ای ایجاد نماید. همه این‌ها به کمک طرح لایه باز که شامل انواع مختلفی نظیر طرح بنر و … است، عملی می‌شود.

ایده‌های جذاب طراحی با طرح لایه باز

دانلود انواع طرح لایه باز تبلیغاتی برای مشاغل مانند تراکت و کارت ویزیت-طرح دات آی آر

انواع طرح‌های آماده تبلیغاتی

کسب‌وکارهایی که تازه وارد میدان رقابتی شده‌اند بهتر است از چندین طرح تبلیغاتی استفاده کنند تا بتوانند در زمان کمتری برند خود را معرفی کنند. از طرح اینستاگرام در فضای مجازی گرفته تا طرح بنر ساده که از قدیمی‌های بازار است می‌توان استفاده کرد.

قطعاً شما نیز با راهکارهای مختلف تبلیغات آشنا هستید و بهترین راه‌ها را متناسب با کسب‌وکارها می‌شناسید. در این مجال می‌خواهیم چند طرح آماده تبلیغاتی را که همواره در بازار تبلیغ جا دارند معرفی کنیم.

طرح کارت ویزیت

داشتن کارت ویزیت برای هر کسب‌وکاری ضروری است و این مهم باید با شروع کار آماده شود. طرح کارت ویزیت سال‌های سال است که در بازار موجود است اما با پیشرفت تکنولوژی و معرفی برنامه‌ها و ابزارهای جدید تنوع آنها بیشتر شده است.

از ویژگی‌های طرح لایه باز کارت ویزیت می‌توان به تناسب رنگ، اندازه، سایز فونت، استفاده از پس زمینه مناسب، عکس و … استفاده کرد. هر چه طراحی این کارت منحصربه‌فردتر به همان اندازه توجه مشتریان را بیشتر جلب خواهد نمود.

طرح بنر

همه افراد با اهمیت بنرها در تبلیغات آشنا هستند و هنگام گشت و گذار با انواع آنها روبرو می‌شوند. در عید نوروز پیش رو شما به عنوان طراح می‌توانید برای کسب‌وکارها از بنر لایه باز موجود در سایت‌های مختلف مانند طرح دات آی آر استفاده کنید. در این طرح‌ها توجه به رنگ پس زمینه، انتخاب متن کوتاه، انتخاب جای مناسب برای برند و … را طراحان باید در نظر بگیرند. بنرهایی که در فضای بیرون نصب می‌شوند محبوبیت هر کسب و کاری را می‌تواند افزایش دهند.

طرح تراکت

یکی از ابزارهای مهم کسب‌وکارها تراکت است که به کمک آن می‌توان خدمت و محصول را با عکس و متن شرح داد. انواع طرح لایه باز با عنوان طرح تراکت در سایت‌های مختلف آماده شده است تا طراحان گزینه‌های مختلفی برای این نوع تبلیغ داشته باشند.

شما با کدام مراجع معتبر در این زمینه آشنا هستید و برای سرعت بخشیدن به کارتان به آنها رجوع می‌کنید؟ می‌توانید به سایت طرح دات آی آر مراجعه کنید و از تنوع محصول استفاده نمایید.

ایده‌های جذاب طراحی با طرح لایه باز

دانلود انواع طرح لایه باز مذهبی-طرح دات آی آر

دیگر طرح‌های آماده

شرح تمام طرح‌های آماده تبلیغات در مجال این مقاله نیست اما می‌توان به نام برخی از آنها اشاره کرد. یکی از آنها طرح پست و استوری است که این روزها بسیار طرفدار دارد. چاپ طرح تقویم و سررسید، طرح ماگ، طرح تیشرت و … نیز با پیشرفت صنعت چاپ ممکن شده است که در میان این طرح‌ها می‌توانید پیدا کنید. در سایت‌هایی که طرح لایه باز ارائه می‌شود می‌توان انواع طرح بنر تسلیت و طرح آگهی ترحیم را نیز مشاهده کرد.

یکی از برترین مراجع ارائه طرح‌های آماده لایه باز که تجربه و سابقه فراوانی دارد، سایت طرح دات آی آر است. در این سایت میلیون‌ها طرح آماده برای طراحان عزیز آماده شده تا در مواقع نیاز بتوانند از آنها استفاده کنند.

جمع بندی

در هر کسب‌وکاری لازم است از شیوه‌های مختلف تبلیغات استفاده کرد تا مشتریان خاص خود را پیدا نمود. در دنیای مدرن شیوه‌های تبلیغات زیاد شده و باید از مزایای هر کدام بهره لازم را برد. در این مطلب سعی کردیم تا شما با اهمیت طرح لایه باز آشنا شوید و انواع طرح آماده را بشناسید.

یکی از برترین مراجع ارائه دهنده طرح‌های لایه باز طرح دات آی آر است که به کمک طراحان حرفه‌ای خود روزبه‌روز به طرح‌های خود اضافه می‌کند.

کد خبر 644437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.