تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض شهرداری آستارا به شهروندان

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا از تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری این شهر خبر داد و گفت: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض به عمران و آبادانی شهر کمک کنند.

عادل نیرودل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طرح تخفیف ۲۵ درصدی عوارض و بهای خدمات شهرداری آستارا به شرط پرداخت نقدی برای شهروندان لحاظ می‌شود، اظهار کرد: در این طرح بدهی معوقه افراد به شهرداری آستارا نیز به شرط استفاده نکردن از تخفیف و بخشودگی در سال‌های قبل به صورت تسویه حساب کامل شامل خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، تخفیف ٢۵ درصدی پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری به‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان تا پایان اسفند سال جاری لحاظ خواهد شد و شهروندان می‌توانند در این مدت نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا تصریح کرد: بودجه شهرداری‌ها بر اساس درآمدهای ناشی از عوارض عمومی، اختصاصی، بهای خدمات و درآمدهای مؤسسات انتفاعی و درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری، کمک‌های اهدایی دولت و سازمان‌های دولتی، اعانات و دارایی‌ها تأمین می‌شود.

وی گفت: درآمدهای شهرداری‌ها برای شهرسازی، محیط زیست، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی هزینه می‌شود، بنابراین از شهروندان انتظار داریم با پرداخت به موقع عوارض به عمران و آبادانی شهر کمک کنند.

به گزارش ایمنا، شهر مرزی بندر آستارا با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 644435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.