بودجه ۴۴ میلیارد تومانی شهرداری تصویب شد

شهردار چمگردان گفت: لایحه بودجه ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی شهرداری چمگردان پس از برگزاری چندین نشست کارشناسی در صحن شورای اسلامی شهر و جمع‌بندی و بررسی پیشنهادهای ارائه شده به تصویب رسید.

علی پوربافرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری چمگردان پس از برگزاری چندین نشست کارشناسی در صحن شورای اسلامی شهر و جمع‌بندی و بررسی پیشنهادات ارائه شده به تصویب رسید.

وی افزود: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری چمگردان با افزایش ۵۶ درصدی نسبت به بودجه ۱۴۰۱ شهرداری، به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تصویب شد که ۶۴ درصد آن عمرانی و ۳۶ درصد به هزینه‌های جاری شهرداری اختصاص یافته و به لحاظ کنترل هزینه‌های جاری دارای نسبت مناسبی است.

شهردار چمگردان با اشاره به تحقق بودجه امسال شهرداری، خاطرنشان کرد: گزارش‌های ماه‌های گذشته توسط اعضای شورای اسلامی شهر مورد تحلیل بررسی قرار گرفته و بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چمگردان طی هشت ماه اول سال جاری محقق شده است، براساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال وصول بودجه شهرداری به حدود ۴۵ میلیارد تومان خواهد رسید.

پوربافرانی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های درآمدی بودجه ۱۴۰۱ توجه به قانون درآمدهای پایدار شهری است، ادامه داد: شهرداری چمگردان در تلاش است که با مولدسازی و جذب درآمدهای جدید بتواند توسعه پایدار شهر را رقم بزند.

بودجه ۱۴۰۲ تحقق‌پذیر است

وی اضافه کرد: توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی در محلات مختلف شهر، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و اولویت‌دهی به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله شاخصه‌های مهم و اساسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری چمگردان است.

شهردار چمگردان تصریح کرد: تملک، آزادسازی و تعریض فاز سوم خیابان اباذر، احداث ساختمان فرهنگی-هنری جنب گلستان شهدای شهر، تکمیل مجموعه استخر، تکمیل پروژه مسیر خروجی پارک ساحلی و پیگیری و اجرای نهضت ملی مسکن از جمله پروژه‌های دارای اولویت مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ بوده که جزو مطالبات شهروندان نیز است.

پوربافرانی گفت: شهرداری چمگردان با تلاش جهادی کارکنان خود نشان داد که امکان تحقق بودجه شهرداری طبق برنامه‌های ارائه شده وجود دارد و به طور قطع تلاش خواهد شد بودجه ۱۴۰۲ شهرداری براساس برنامه زمانبندی شده محقق شود تا شهروندان شاهد به سرانجام رسیدن مطالبات خود باشند.

کد خبر 644396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.