از نورپردازی معابر تا رنگ‌آمیزی جداول با ۶ طیف رنگی در منطقه ۲ اصفهان

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات رنگ‌آمیزی جداول و بلوارها با شش طیف رنگی و زیباسازی چهره این منطقه در آستانه نوروز ۱۴۰۲ گفت: نصب پرچم و بنر، آماده‌سازی چراغ‌های راهنمایی، آذین‌بندی و نورپردازی معابر و میادین سطح منطقه از مهم‌ترین برنامه‌ها در آستانه نوروز است

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز خانه‌تکانی شهر در آستانه نوروز اظهار کرد: در آستانه نوروز ۱۴۰۲ اعیاد شعبانیه در اسفندماه و ایام ماه رمضان را همزمان با عید نوروز داریم که بر همین اساس به‌منظور زیباسازی چهره شهر و ایجاد نمایی‌زیبا و دل‌انگیز برای شهروندان، از اواخر بهمن‌، عملیات رنگ‌آمیزی جداول آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: المان‌های متنوع نوروزی به همراه گل‌آرایی و دیوارنگاری نقاطی همچون خیابان ملت دهنو، ورودی سمت خیابان شهیدان و خروجی سمت خیابان ملت از سمت ولدان، ورودی خیابان مشکین، ورودی محله دهنو و خیریه محله دهنو با نماد معروف محلات در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: المان خیابان شهیدان غربی با ۱۶ لوستر نوری بزرگ و کوچک زیباسازی و هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در برداشته است.

وی با بیان اینکه بیشتر خیابان‌ها، جداول تقاطع‌ها و محورهای ترافیکی رنگ‌آمیزی شده و به‌زودی جزیزه‌های ترافیکی، ورودی خیابان‌ها و میادین، گل‌آرایی خواهد شد، گفت: نصب پرچم و بنر، آماده‌سازی چراغ‌های راهنمایی، آذین‌بندی و نورپردازی معابر و میادین سطح منطقه دو از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری این منطقه در آستانه نوروز است که بخشی از آن انجام شده است و مابقی نیز تا پایان اسفند تکمیل خواهد شد.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: در فرصت باقی‌مانده تا ایام نوروز، علاوه بر رنگ‌آمیزی جداول، در حال پاکسازی و رفع نواقص مبلمان شهری، ایمنی آب‌نماهای شهری و فعال کردن آنها و زیباسازی دیواره‌های شهر هستیم.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه دو شهرداری اصفهان اضافه کرد: شست‌وشو و پاکسازی جداره‌های شهری، حذف زوائد بصری، نماسازی و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی بخشی دیگر از اقدامات این منطقه در استقبال از سال جدید بوده است.

وی ادامه داد: از جمله دیگر اقدامات در آستانه نوروز، ساماندهی معابر، رفع نقص تابلوهای ترافیکی شهری، نصب پرچم و رفع نواقص روشنایی و اجرای نورپردازی شاد متناسب با ایام نوروز بوده است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه این ایام فرصت مناسبی برای ترمیم و پاکسازی نواقص موجود و تغییر چهره شهر است، تاکید کرد: به منظور زیباتر شدن خیابان‌ها رنگ‌آمیزی نرده‌های میانی خیابان‌های امام خمینی (ره) و شهید صمدیه لباف و رنگ‌آمیزی جداول معابر اصلی و فرعی با شش طیف رنگی سفید، آبی فیروزه‌ای (سه رنگ)، زرد و مشکی ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: روزهای آینده در راستای زیباسازی منظر شهری برای استقبال از ماه رمضان و نوروز با آذین‌بندی ریسه‌های نوری، نصب پرچم‌های ایران و الوان، کاشت گل شب‌بو در میادین، بزرگراه‌ها و فضاهای سبز شهری اقدام می‌شود.

کد خبر 644376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.