تعطیلی ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این اداره کل در بخش کنترل ساخت‌وسازهای شهر همچون پیشگیری از تخلف و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر با مصالح و نخاله گفت: در ۱۱ ماه امسال ۱۳ هزار و ۳۹۴ اخطاریه صادر و ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در ۱۱ ماه امسال اظهار کرد: در این مدت، برای پیشگیری از تخلف سد معبر، ۲۷ هزار و ۹۳۲ تذکر و ۶۹۰۸ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۲۴ هزار و ۸۹۹ متصدی صنف انجام شده است.

وی افزود: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز، تعداد ۵۹۴۵ اخطاریه صادر و ۱۹۴۷ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر، ۸۵۹ اخطاریه صادر و ۲۲۳ خودروی فرسوده رهاشده جمع‌آوری شده است، گفت: طی این مدت ۸۳۴ دست‌فروش و ۵۷۹ متکدی جمع‌آوری و سامان‌دهی شدند.

وی با بیان اینکه طی ۱۱ ماه امسال، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه، از احداث ۱۱۲ ساختمان در زمین‌های بایر جلوگیری شده است، افزود: طی این مدت از افزایش طبقات ۱۲۷۰ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۳۷۱۸ ساختمان، تبدیل وضعیت ۹۸۱ ساختمان و فعالیت ۱۴ هزار و ۵۱ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل ساخت‌وسازهای شهر همچون پیشگیری از تخلف و تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر با مصالح و نخاله اظهار کرد: در این زمینه ۱۳ هزار و ۳۹۴ اخطاریه صادر و ۱۱۵۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

وی ادامه داد: طی ۱۱ ماه امسال در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۲۹۵ رأی اجرا شد و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۶۳۱ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ۱۱ ماه سال جاری، در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۱۷۴۳ رأی اجرا شده است.

کد خبر 644365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.