تصویب طرح معافیت از هزینه مسکن در لوگان

شورای شهر لوگان آمریکا طرح معافیت از هزینه مسکن را برای افرادی با درآمد متوسط تصویب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر لوگان در راستای گسترش خانه‌دار شدن اقشاری با درآمد کم و متوسط در محدوده شهر، با آرای همه اعضا به تصویب دستورالعمل‌های معافیت برای هزینه‌های توسعه و تأثیر رأی مثبت داد. هزینه‌های توسعه و تأثیر، هزینه‌های یک‌باره‌ای هستند که توسط دولت‌های محلی برای توسعه‌های جدید وضع و به‌منظور کمک به شهرداری‌ها برای بازیابی زیرساخت‌های مرتبط با رشد و هزینه‌های خدمات عمومی به توسعه‌دهندگان سپرده می‌شوند.

شورا با برگزاری یک جلسه استماع عمومی در بحبوحه برف زمستانی لوگان تصویب کرد که معافیت‌ها برای سه نوع مسکن با درآمد متوسط اعمال شود. مسکن با درآمد متوسط به منزله مسکنی است که توسط خانوارهایی برای سکونت در نظر گرفته شده باشد که دارای درآمد ناخالص برابر با یا کمتر از ۸۰ درصد از متوسط درآمد ناخالص خانوارهای هم سطح آن‌ها، ساکن در منطقه بزرگ‌تری باشد که شهر محل زندگی آن‌ها در آن قرار دارد.

شورا اعلام کرد انواع مسکن‌های با درآمد متوسط که واجد شرایط معافیت از هزینه است، شامل ساخت‌وسازهای جدید، قابل سکونت کردن مسکن‌های غیرقابل سکونت و واحدهای مسکونی جانبی می‌شود.

شورا خاطرنشان کرد که انواع هزینه‌های قابل چشم‌پوشی برای مسکن با درآمد متوسط شامل هزینه‌های آب، جمع‌آوری فاضلاب، هزینه‌های حمل‌ونقل، عوارض توسعه پارک‌ها همچنین هزینه‌های مجوز ساختمان و بازنگری طرح است.

تصویب طرح معافیت از هزینه مسکن در لوگان

شورای شهر لوگان تأکید کرد که این معافیت از هزینه‌ها در مجموع می‌تواند تا سقف ۱۰ هزار دلار در هر واحد را برای یک توسعه‌دهنده بالقوه در برگیرد و به نوع واحد مسکونی با درآمد متوسطی بستگی دارد که در حال ساخت یا تعمیر است.

شورا در ادامه اعلام کرد که مقدار معافیت از هزینه معمولی، می‌تواند از حدود سه هزار دلار برای یک واحد چند خانواری در یک پروژه آپارتمانی، تا ۷۵۰۰ دلار برای یک خانه شهری و تا ۹۲۰۰ دلار برای یک خانه تک‌خانواده‌ای مجزا متغیر باشد، با این حال شورای شهر قصد دارد تعداد معافیت‌های هزینه‌ای اعطاشده در طول سال را محدود کند.

شورای شهر لوگان اعلام کرد برای واحدهای با درآمد متوسطی که برای نیازهای خاص از جمله فراهم آوردن سرپناه برای قربانیان خشونت خانگی ساخته شده است، بر اساس شرایطی خاص معافیت اعمال خواهد شد اما هرگونه پروژه مسکن با درآمد متوسط که برای اسکان دانشجویان طراحی شده یا در منطقه مسکونی تعیین شده پردیس شهر واقع شده باشد، واجد شرایط درخواست معافیت از هزینه نخواهد بود.

کد خبر 644358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.