آموزش امنیت سایبری به صاحبان مشاغل در سن‌دیگو

مدیران سن‌دیگو در ایالت کالیفرنیای آمریکا از ارائه یک دوره آموزشی در زمینه امنیت سایبری به صاحبان کسب‌وکار کوچک خبر داده‌اند و در نظر دارند آن‌ها را در مقابله با حملات احتمالی سایبری حمایت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، حملات سایبری طی چند سال گذشته در سراسر جهان به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است که در این میان، شهرهای آمریکایی بیشترین لطمه را از این رویداد متحمل شده‌اند. آژانس‌ها و نهادهای مختلف سن‌دیگو به‌تازگی حملات سایبری بی‌شماری را تجربه کرده‌اند و همین امر مدیران را به اعمال اقدامات مختلف برای افزایش ایمنی در مقابل چنین حملاتی سوق داده است. آموزش صاحبان مشاغل کوچک و آگاه‌سازی آن‌ها از حملات سایبری از مهم‌ترین اقدامات شهر در این زمینه به‌شمار می‌رود، که مدیران به‌تازگی از پیاده‌سازی آن خبر داده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باوجود تمهیداتی که دولت سن‌دیگو تاکنون برای مقابله با حملات سایبری اعمال کرده است، ۴۳ درصد از مراکز تجاری و صاحبان مشاغل کوچک بیشترین لطمه را از این حملات متحمل شده‌اند و این در حالی است که تنها ۱۴ درصد از آن‌ها، آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته‌اند.

آموزش امنیت سایبری به صاحبان مشاغل در سن‌دیگو

طرح آموزش امنیت سایبری به صاحبان مشاغل کوچک در سن‌دیگو از همکاری مدیران با مرکز عالی دفاع سایبری آمریکا اجرا خواهد شد و برنامه‌های آموزشی آن در اختیار افراد و مراکز تجاری مختلف قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، افراد بهره‌مند از خدمات آموزشی جدید، ابزارهایی نیز از سوی دولت دریافت می‌کنند که هرچه بیشتر آن‌ها را قادر به مقابله با چنین تهدیداتی خواهد کرد.

طرح آگاه‌سازی صاحبان مشاغل کوچک از امنیت سایبری شامل آموزش ارزیابی خطرات احتمالی با جزئیات، آموزش امنیت سایبری به ۱۰۰ کارمند مشغول در مراکز تجاری، ارائه ابزارهایی برای توسعه طرح واکنش به جرایم سایبری و ایجاد قابلیت اتصال به بخش امنیت سایبری شهری برای دسترسی به منابع بیشتر در این زمینه خواهد بود.

مدیران سن‌دیگو بر اهمیت عملکرد مثبت مراکز تجاری کوچک تاکید کرده و مدعی شده‌اند بخش اعظم رونق اقتصادی شهر به امنیت کاری این کسب‌وکارها بستگی دارد.

آموزش امنیت سایبری به صاحبان مشاغل در سن‌دیگو

کد خبر 644318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.