ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران از ساعت ۱۶:۰۰ امروز در هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران از ساعت ۱۶:۰۰ امروز _سه‌شنبه نهم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه وطنی قائمشهر و با حضور تماشاگران روی سکوها برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال برای جدال مهم با نساجی مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

چارچوب امن با ایفای نقش کاپیتان حسینی

تیم فوتبال استقلال تهران پس از اینکه نیم‌فصل دوم بازی‌های لیگ برتر را بدون سیدحسین حسینی آغاز کرد و ریکاردو ساپینتو در بازی برابر تیم‌های سپاهان اصفهان، ملوان بندرانزلی، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان ناچار به استفاده از علیرضا رضایی شد، به‌خاطر ناآمادگی گلر دوم خود ضربه‌های بدی خورد؛ در دو بازی اخیر مقابل پیکان تهران و ملوان بندرانزلی (لیگ برتر) با رهایی سیدحسین حسینی از کمند مصدومیت، دوباره سرمربی از او استفاده کرده که حاصل آن دو کلین‌شیت متوالی بوده است. حسینی در بازی حساس امروز نیز نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا در بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش هت‌تریک کند.

دست ساپینتو در خط دفاعی برای همه رو شده است

ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌های پایتخت در هفته‌های آغازین حضور خود در این تیم به سیستم سه‌دفاعه روی آورد اما نتایجی که کسب کرد، موفقیت‌آمیز نبود؛ از همین‌رو سرمربی پرتغالی هفته‌ها است با چهار دفاع تیمش را روانه بازی‌ها می‌کند و می‌توان گفت در این زمینه دیگر دستش برای حریفان رو شده است. عارف غلامی و رافائل سیلوا گزینه‌های اول و آخر ساپینتو در مرکز خط دفاعی هستند و کوین یامگا به‌همراه جعفر سلمانی پیستون‌های راست و چپ را تحت پوشش خود درخواهند آورد. این در شرایطی است که استقلال در قلب خط دفاعی به‌جز محمدحسین مرادمند، بازیکن ذخیره دیگری هم ندارد و سرمربی آبی‌ها خواه ناخواه از شماره ۵ و ۵۵ خود بازی می‌گیرد. البته برخلاف مرکز دفاع، استقلال در کناره‌های زمین مشکلی ندارد و صالح حردانی، رضا میرزایی و ابوالفضل جلالی می‌توانند به این تیم کمک کنند.

شش‌هفته بدون مهدی مهدی‌پور

از شروع دیدارهای نیم‌فصل دوم لیگ برتر، استقلال یک مهره کلیدی خود را در اختیار ندارد و مهدی مهدی‌پور به‌دلیل مصدومیت غایب بزرگ آبی‌های پایتخت در هفته‌های اخیر به‌شمار می‌رود و همچنان این روند ادامه دارد. استقلال که پس از شکست به سپاهان در تمام چهار بازی لیگ و یک بازی جام‌حذفی به پیروزی دست پیدا کرده به‌خوبی توانسته است جای خالی مهدی مهدی‌پور را پر کند اما همچنان منتظر حضور وی در بازی‌ها است. آبی‌ها در میانه زمین رهبری به‌نام روزبه چشمی دارند و آرش رضاوند به‌همراه سعید مهری یا زبیر نیک‌نفس و گاهی امید حامدی‌فر شرایط را کنترل می‌کنند. استقلال به‌جز مهدی مهدی‌پور که مصدومیتش در خانه دوباره تشدید شد، تمام هافبک‌های خود را در اختیار دارد و روز سختی برای بازیکنان نساجی به‌وجود خواهد آورد.

آتش به‌اختیار استقلالی‌ها در خط حمله

در هفته‌های اخیر استقلال به‌هیچ عنوان از ناکامی در گلزنی رنج نبرده و به بهترین شکل ممکن در محوطه جریمه حریفان بازی را به‌سود خود مدیریت و اهداف خود را اجرایی کرده است. در بازی قبلی استقلال که مقابل ملوان بندرانزلی و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام شد، این تیم با گلزنی دو مهاجم خود به پیروزی رسید و از ۱۴ گلی که در برابر ملوان، پیکان، نفت مسجدسلیمان و ملوان (جام حذفی) به‌ثمر رساند، هفت گل سهم مهاجمان بوده است. مهدی قایدی و محمد محبی به‌عنوان وینگرها و رونده‌های خط هجومی به‌علاوه امیرارسلان مطهری و آرمان رمضانی در پیروزی‌ها و گل‌های اخیر استقلال نقش مستقیم داشته‌اند. به این ترتیب انتظار می‌رود همان‌طور که نساجی بازی رفت را با سه گل به استقلال واگذار کرد در بازی امروز هم توسط مهاجمان آماده این تیم به‌شدت تحت فشار قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

کد خبر 644277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.