آثار هنرمندان مجسمه‌ساز در اصفهان به نمایش درمی‌آید

شهردار اصفهان از نمایش تمام آثار هنرمندان مجسمه‌ساز در یکی از محورهای این کلان‌شهر برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: محور مفهومی سمپوزیوم مجسمه‌سازی «اصفهان من، شهر زندگی» بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه _دوشنبه هشتم اسفند_ در مراسم اختتامیه و تجلیل از هنرمندان مجسمه‌ساز اولین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی در اصفهان اظهار کرد: به دنبال برگزاری نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی به مدت ۱۵ روز برجسته‌ترین هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و جهان در کلان‌شهر اصفهان با ما زندگی کردند.

وی با اشاره به هنرنمایی هنرمندان تراز اول مجسمه‌ساز در این سمپوزیوم که باعث خلق آثار هنری بی‌بدیل شده است، افزود: این رویداد یک کارگاه آموزشی کامل برای هنرجویان اصفهانی بود که با برگزاری آن یادگارهایی از هنرمندان برجسته در اصفهان ماندگار خواهد شد و مردم اصفهان همیشه به یاد آن‌ها خواهند بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بدون شک شهروندان اصفهان از دیدن این آثار لذت خواهند برد و برای آن‌ها دلپذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: محور مفهومی این سمپوزیوم شعار «اصفهان من، شهر زندگی» بود که هر هنرمند بر اساس دیدگاه، نگاه و برداشت خود از این مفهوم، اثری را خلق کرد.

قاسم‌زاده از نمایش تمام آثار هنرمندان مجسمه‌ساز در معرض دید عموم در یک محور از شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پس از نمایشگاه تجمیعی این آثار خلق شده، هر کدام در مکان‌های جانمایی شده در سطح شهر نصب خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست شهرداری اصفهان در این دوره جدید برای جمع کردن هنرمندان رشته‌های مختلف به بهانه‌های متعدد در جهان شهر اصفهان اظهار کرد: اتفاقات مهم دیگری مانند برگزاری این سمپوزیوم برای آینده پیش‌بینی شده است که به‌تدریج اعلام خواهد شد.

کد خبر 644266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.