وحید شمسایی: تورنمنت تایلند برایمان مهم است و می‌خواهیم قهرمان شویم

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران: تورنمنت شش‌جانبه تایلند برایمان مهم است، چرا که میزبان این رقابت‌ها و همچنین ژاپن با تمام بازیکنان اصلی خود در آن شرکت کرده‌اند، ما ایران هستیم و هدف‌مان قهرمانی در این بازی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های فوتسال تورنمنت شش‌جانبه دوستانه به‌میزبانی تایلند از دهم تا شانزدهم اسفندماه جاری با حضور تیم‌های ملی تایلند، ایران، ژاپن، موزابیک، مصر و عربستان‌سعودی در شهر پاتایا برگزار خواهد شد.

وحید شمسایی، سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران پس از حضور کاروان کشورمان در تایلند، اظهار کرد: امیدوارم در این تورنمنت بازیکنان جوان‌مان در کنار بازیکنان قدیمی‌تر تیم تجربه کسب کنند؛ صبح امروز با یک پرواز طولانی به بانکوک رسیدیم و بعد از آن به‌صورت زمینی وارد شهر پاتایا، محل برگزاری مسابقات شدیم.

وی افزود: امروز هم سه لژیونر از اسپانیا به جمع ما اضافه شدند، البته مسلم اولادقباد به‌دلیل مصدومیت تحت مداوای پزشک و فیزیوتراپ تیم قرار می‌گیرد، حسین طیبی کمی سرماخوردگی دارد و سعید احمدعباسی هم مشکل خاصی ندارد. شهاب سفال‌منش امشب از کانادا به‌سمت تایلند پرواز دارد تا روز چهارشنبه در کنار تیم‌ملی باشد.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران درباره شرایط تیم، خاطرنشان کرد: امروز یک‌تمرین سبک با حضور ۱۵ بازیکن فعلی برگزار کردیم، این مسابقات از آنجایی برایمان مهم است که حریفان‌مان به‌ویژه ژاپن و تایلند با تمام لژیونرهای خود در آن حضور دارند، اما این موضوع برای ما مهم نیست. ما ایران هستیم، یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در این تورنمنت است.

کد خبر 644256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.