خوزه مورایس: از پیشنهاد فدراسیون برای سرمربی‌گری تیم‌ملی اطلاعی ندارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور من در میان گزینه‌های سرمربی‌گری تیم‌ملی؟، خبری از این موضوع ندارم و اطلاعی هم درباره آن به‌ من داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوزه مورایس امروز _دوشنبه هشتم اسفند_ در کنفرانس‌خبری قبل از دیدار فردای تیم فوتبال سپاهان مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر، درباره این دیدار، اظهار کرد: بازی‌های لیگ به ۱۰ هفته انتهایی رسیده و ما نیز مانند سایر تیم‌ها به‌دنبال تثبیت جایگاه هستم تا به اهداف‌مان برسیم. ایران لیگ ساده‌ای ندارد و این را می‌توان از بازی‌ها و نتایج به‌خوبی فهمید.

وی با گلایه از کیفیت چمن ورزشگاه‌ها، افزود: زمین‌ها در ایران کیفیت مناسبی ندارند؛ همه‌چیز تنها به کیفیت بازیکنان مربوط نمی‌شود، البته امروز در زمین اختصاصی آلومینیوم تمرین خود را برگزار کردیم که بهتر از زمین تمرین اختصاصی خودمان بود. اگر قرار است به سطح بالایی برسیم باید زمین‌تمرین‌های خوبی داشته باشیم تا دارد تا بتوانیم توانایی‌هایمان را در زمین ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به‌همین دلیل است که لیگ‌های اسپانیا و انگلیس با سرعت خوب و کیفیت بالایی برگزار می‌شود؛ در غیر این صورت تفاوت چندانی بین بازیکنان وجود ندارد، بازیکنان این کشورها در زمین‌های خوبی تمرین می‌کنند، حتی تیم‌های سطح پائین‌تر اروپا هم از زمین‌های خوبی برخوردار هستند، اما کیفیت بازیکنان ایرانی را ندارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به اصول حرفه‌ای برای پیشرفت فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: نیاز است که به اصول پایه و امکانات توجه کنیم، کیفیت بازیکنان ایرانی فوق‌العاده است و اگر اصول رعایت شود ایران می‌تواند در رقابت‌های مختلف آسیایی به قهرمانی برسد. در قاره آسیا بازیکنان ایرانی سطح بالاتری نسبت به سایر بازیکنان دارند و اگر تیم‌های ایرانی در آسیا قهرمان نمی‌شوند، به‌دلیل رعایت نشدن اصول حرفه‌ای است.

خوزه مورایس با گریزی به تقابل با آلومینیوم، گفت: انتظار بازی جذاب از شاگردانم همیشگی است، شکست دادن آلومینیوم نیز ساده نیست و تاکنون در بازی‌های لیگ گل‌های کمی هم دریافت کرده است. در پایان اگر کنجکاو هستید که من در میان گزینه‌های سرمربی‌گری تیم‌ملی هستم باید بگویم خبری از این موضوع ندارم و اطلاعی هم در خصوص آن به‌من داده نشده است.

کد خبر 644252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.