پیشرفت ۸۵ درصدی فرهنگسرای هادی‌آباد

شهردار قزوین با اشاره به طرح احداث فرهنگسرای هادی‌آباد واقع در ناحیه شهید بابایی، گفت: این پروژه به مرحله دیوارکشی رسیده و احداث ساختمان آن بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید از پروژه میدان میوه و تره‌بار کاسپین، اظهار کرد: پروژه بازارچه کاسپین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری قزوین در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است و امید داریم با همراهی دستگاه‌های مرتبط و اختصاص زمین مناسب، شاهد افزایش تعداد این بازارچه‌ها باشیم.

وی افزود: با افتتاح این پروژه به مساحت ۱۰۷۰ مترمربع و ۱۸ غرفه تخصصی میوه و تره‌بار، دسترسی شهروندان به میدان میوه و تره‌بار با کیفیت و قیمت مناسب فراهم خواهد شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: مهمترین هدف سازمان ساماندهی ظرفیت‌های جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی در ارائه محصولات حمایتی شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج و میوه و تره‌بار در بازارچه‌های سازمان است که در این بازدید هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

صباغی با اشاره به انجام عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح ناحیه آزادگان، تاکید کرد: با توجه به کم شدن میزان بارش‌ها و مساعد بودن شرایط جوی، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان پژوهش، کنارگذر پل شهید مطهری و کندروی مسیر بلوار شهید سلیمانی انجام شد.

وی با بیان اینکه نوبت بلوار امام علی (ع) رفع خطر شده است، ادامه داد: بتن‌ریزی چاله‌ها و ترانشه‌های ناحیه مینودر و کوثر در حال انجام بوده، تمام مسیرها و خیابان‌های اصلی ناحیه در دستور کار پیمانکار است.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات اجرای جوی روسی در محله پونک، بلوار بهارستان و کوچه چنار به پایان رسیده است، اضافه کرد: بهمن‌ماه امسال ۵۲۰ مترمربع جدول‌گذاری در معابر ناحیه مهدیه انجام شده است.

صباغی با اشاره به استمرار عملیات نصب پل عابر در معابر ناحیه مینودر و کوثر در منطقه سه شهرداری به منظور سهولت در تردد شهروندان، گفت: پل‌های عابر پیاده در خیابان بدر غربی و پارک سلام نصب شده است.

وی با بیان اینکه طرح احداث فرهنگسرای هادی‌آباد واقع در ناحیه شهید بابایی ادامه دارد، گفت: این پروژه به مرحله اجرایی دیوارکشی رسیده و احداث ساختمان آن بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات همسطح‌سازی معابر در ناحیه مهدیه واقع در شهرداری منطقه سه ادامه دارد، افزود: ترانشه‌ها و چاله‌های ناحیه مهدیه مرمت شده است در حالی که براساس آمارها بهمن سال جاری ۳۵۰ مترمکعب بیس ریزی در این ناحیه انجام شده است.

کد خبر 644251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.