نادر محمدی: هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای به ذوب‌آهن وارد شد/ جایگاه سال گذشته را تکرار می‌کنیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در چند هفته اخیر هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای به ذوب‌آهن وارد شد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد بهتر نتیجه می‌گرفتیم، اما به پیروزی رسیدیم و در بازی‌های پیش‌رو برای تکرار جایگاه فصل گذشته تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر محمدی امروز _دوشنبه هشتم اسفند_ پس از برتری مهم و حیاتی تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل مس کرمان در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شاکر خداوند هستیم که امروز برنده شدیم؛ خیلی‌وقت بود که به یک پیروزی و سه‌امتیاز کامل نیاز داشتیم و با این نتیجه از شرایط خیلی‌بدی که در چند هفته اخیر برایمان به‌وجود آمده بودیم فاصله بگیریم. این سه‌امتیاز را به کادرفنی و آقای تارتار تقدیم می‌کنم که فشار زیادی را تحمل کرد، شاید هم ما بازیکنان مقصر بودیم، اما تمام‌قد از ما حمایت کرد و امیدوارم در بازی‌های آتی نیز بتوانیم دوباره جبران کنیم.

وی درباره اوت‌دستی‌های بلند و خاصی که می‌زند و به یک برنامه مهم برای ذوب‌آهن تبدیل شده است، افزود: پرتاب‌های اوت بلندی که توسط من انجام می‌شود، تاکتیک کوچکی از برنامه‌های ذوب‌آهن است و در تمرینات تمرکز خاصی روی آن نداریم، اما توانستم با این ویژگی برای ذوب‌آهن تأثیرگذار باشم و مقابل مس به یک برد مهم دست یابیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با ادامه فصل و روند سبزپوشان اصفهانی، خاطرنشان کرد: صددرصد همان رده‌ای که سال گذشته ذوب‌آهن به‌دست آورد را از آن خود می‌کنیم و شاید هم بتوانیم یکی دو پله بالاتر برویم؛ اما این هجمه‌ای که به ذوب‌آهن وارد می‌شد ناجوانمردانه بود و شاید اگر این هجمه‌ها نبود بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

نادر محمدی در پایان در واکنش به عملکرد تیم داوری، گفت: با اینکه بازی امروز را بردیم و داور هم اشتباه‌های تأثیرگذاری نداشت، اما در میانه‌زمین چند سوت اشتباه به‌ضرر یا سود ما زده شد و فکر می‌کنم داور خیلی‌زود نسبت به برخوردها تصمیم می‌گرفت.

کد خبر 644244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.