تامین روشنایی بوستان ریحان تا پایان سال

شهردار زرند گفت: طرح تامین روشنایی بوستان ریحان با ۲۵ پایه چراغ روشنایی و ۵۰ لامپ ال ای دی تا قبل از پایان سال اجرایی می‌شود.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات نماکاری سرویس‌های بهداشتی بوستان ۷ تیر توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر زرند از جمله در بوستان‌های مسافر (اکبر آباد)، فجر، ترمینال و ۷ تیر احداث و آماده بهره‌برداری است.

وی از ادامه عملیات جدول‌گذاری و ایجاد رفیوژ میانی انتهای بلوار تختی خبر داد و افزود: اجرای این طرح در راستای روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، مناسب‌سازی محیط و سیما و منظر شهری و آرامش و آسایش شهروندان، ایجاد معابر مناسب بر اساس استاندارهای لازم انجام شده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: ادامه عملیات لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر در خیابان بهورز، ۱۷ شهریور و معابر اصلی و فرعی سطح شهر آغاز شده است.

ضیاء‌الدینی با اشاره به ادامه عملیات ساماندهی بوستان اندیشه در مساحت ۲۸۰۰ مترمربع، اضافه کرد: اقدامات انجام شده در ساماندهی این بوستان شامل جدول‌گذاری، فرش موزائیک، ایجاد فضاهای بازی، نصب آلاچیق، ایجاد فضای استراحت، نورپردازی، نصب مبلمان پارکی است.

وی از تأمین روشنایی بوستان ریحان واقع در منطقه فردوس خبر داد و گفت: با تلاش کارکنان شهرداری زرند به زودی عملیات نصب پایه‌های روشنایی بوستان ریحان انجام و این فضا روشن خواهد شد.

شهردار زرند با بیان اینکه عملیات لوله گذاری و نصب فنداسیون‌های بوستان ریحان به انجام رسیده است، افزود: این فضای تفریحی با ۲۵ پایه روشنایی و ۵۰ لامپ ال ای دی روشن خواهد شد و امید است تا قبل از سال جدید ساماندهی این فضاها انجام شود.

کد خبر 644184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.