متروی کرج به طور آزمایشی افتتاح شد

شهردار کرج گفت: امروز بخشی از پروژه مهم قطار شهری کرج به طول شش کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد کیانی امروز _ دوشنبه هشتم اسفندماه_ در آئین افتتاح خط دو قطار شهری کرج (ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر) که با حضور وزیر کشور و استاندار البرز و برگزار شد، ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل طولانی شدن زمان راه‌اندازی پروژه قطار شهری کرج، اظهار کرد: شهرهایی که همزمان با کرج کلنگ احداث قطار شهری را زمین زدند، سال‌ها است که شهروندان آنها در حال استفاده از مترو هستند در حالی که نزدیک به دو دهه است که مترو کرج راه‌اندازی نشده است.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از پروژه مهم قطار شهری کرج به طول شش کیلومتر به بهره‌برداری رسید، افزود: برای راه‌اندازی این پروژه تلاش زیادی شده است، روند اجرای پروژه حدود پنج سال راکد مانده بود و با حمایت اعضای شورای شهر امروز شاهد راه‌اندازی آزمایشی ایستگاه آیت‌الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر هستیم.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: همه تلاش ما اتصال پروژه مترو به ایستگاه شهید سلطانی و متروی تهران است و تلاش می‌کنیم تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج به صورت کامل محقق شود.

کیانی با اشاره به نیاز پروژه قطار شهری کرج به حمایت‌های دولتی، گفت: به طور قطع با حمایت دولت در آینده نزدیک شاهد تکمیل پروژه قطار شهری کرج خواهیم بود.

کد خبر 644169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.