بازدید وزیر کشور از پروژه‌های راهداری استان البرز

وزیر کشور در سفر به استان البرز از پروژه کنارگذر کلاک کرج واقع در حاشیه آزادراه تهران-کرج-قزوین و بعضی از پروژه‌های راهداری این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _دوشنبه هشتم اسفند_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر کلاک کرج اظهار کرد: با تکمیل این پروژه ارزشمند به صورت جدی شاهد کاهش ترافیک در محدوده پل فردیس و پل کلاک خواهیم بود.

وی پیگیری چند اتفاق دیگر را در راستای کاهش ترافیک ضروری دانست و افزود: در گام اول باید پروژه آزادراه همت شمالی ادامه پیدا کند.

وزیر کشور با اشاره به ادامه اجرای پروژه آزادراه همت جنوبی گفت: دریافت مجوزهای لازم برای این پروژه ضروری است و رفع معضلات محیط زیستی نیز باید به صورت جدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه تکمیل و افتتاح چند پروژه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: به گفته مسئولان استانی این پروژه‌ها تا حد زیادی ترافیک را کاهش خواهد داد.

پروژه زیرگذر پل فردیس (آزادراه تهران-کرج-قزوین) به طول ۷۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با بهره‌برداری از آن تردد خودروهای سنگین به زیرگذر فردیس منتقل می‌شود و حجم قابل توجهی از ترافیک آزادراه کاهش می‌یابد.

پروژه ساختمان راهدارخانه مرکزی استان البرز نیز به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و زیربنای ۷۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 644103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.