تکریم ایثارگران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های حقوق شهروندی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، متولی جامعه بزرگ ایثارگری است و تکریم ایثارگران، یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در راستای حقوق شهروندی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ابراهیم بیانی در همایش حقوق شهروندی و ایثار و سومین گردهمایی رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان فارس در سال جاری که در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: رابطان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی باید مدافع حقوق جامعه ایثارگری باشند و پیشنهاد می‌شود در اداره‌ها و دستگاه‌ها آسیب‌شناسی صورت گیرد تا بهترین خدمات به ایثارگران مراجعه‌کننده انجام شود.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران، متولی جامعه بزرگ ایثارگری است و یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در راستای حقوق شهروندی نیز تکریم ایثارگران است.

بیانی تصریح کرد: مناسب‌سازی محیطی در دستگاه‌های اجرایی، احترام و تکریم ایثارگران مراجعه‌کننده به اداره‌ها و نهادها، سلامت اداری و مبارزه با فساد، ساماندهی و رسیدگی به شکایات، شفاف‌سازی و مستندسازی فعالیت‌ها و تسهیل در پیگیری امور ایثارگران ازجمله حقوق شهروندی ایثارگران است.

سیدمحمدحسین انجوی‌نژاد، مشاور ایثارگران استاندار فارس و ابراهیم ابراهیمی، معاون پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در ادامه به ایراد سخنرانی پرداختند.

کد خبر 644095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.