فروش سامانه میز خدمت شهرداری اصفهان به ۳ شهر کشور

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت توسعه بازار سامانه‌ها با هدف کسب درآمد و کاهش وابستگی به شهرداری گفت: طی فرایندی چندماهه با معرفی سامانه‌های تولیدی این سازمان، سامانه میز خدمت توسط شهرداری‌های قزوین، بابل و نجف‌آباد خریداری شد.

به گزارش ایمنا، سیدحمیدرضا ابطحی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت ارشد شهری در اداره سازمان‌ها، خودکفایی و وابسته نبودن مالی آن‌ها به شهرداری است.

وی افزود: بر این اساس سازمان فاوا شهرداری اصفهان پس از بررسی مدل‌های عملیاتی، کسب درآمد و ارائه خدمات به سایر سازمان‌ها و شهروندان را آغاز کرده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر این سازمان اقدام به تولید ۹ سامانه کاربردی برای شهرداری اصفهان کرده است، تصمیم گرفته شد که با همکاری بخش خصوصی نسبت به معرفی و اطلاع‌رسانی سامانه‌های تولیدی به‌خصوص سامانه‌های میز خدمت و مدیریت سرمایه انسانی جهت فروش اقدام کند که نتیجه این فرایند طی چند ماه گذشته، فروش سامانه میز خدمت به شهرداری‌های قزوین، بابل و نجف‌آباد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه‌های رزرواسیون مراکز تفریحی، بازرسی و شکایات، خدمات نقشه‌ای، آزادسازی و املاک، بودجه و اعتبارات، درآمد و درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان از دیگر سامانه‌های تولیدی این سازمان است که می‌تواند در اولویت بعدی توسعه بازار قرار گیرد.

ابطحی اظهار کرد: توسعه بازار سامانه‌ها، تأثیرات قابل ملاحظه‌ای بر توسعه سامانه‌ها و رفع اشکالات احتمالی آن داشته است و باعث سهولت و تسریع در ارائه خدمت به شهروندان شهرهای اصفهان، قزوین، بابل، نجف‌آباد و دیگر شهرهای استفاده کننده از این سامانه خواهد شد.

کد خبر 644056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.