سال آینده معبر خاکی در سطح شهر وجود نخواهد داشت

شهردار بروجرد گفت: با مساعدت‌هایی که اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر داشته‌اند، مناطقی مانند لرآباد، اسلام‌آباد، دره غریب، نظام‌آباد و قلعه‌حاتم که در هیچ دوره‌ای به نحو شایسته مورد توجه قرار نگرفته بود، در این دوره مدیریت شهری در اولویت کاری قرار گرفت.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به عزم جدی مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر، تمام مناطق بروجرد آسفالت می‌شود و سال آینده هیچ معبر خاکی در بروجرد وجود نخواهد داشت.

وی افزود: در حوزه فضای سبز، ساماندهی ورودی‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری، برنامه‌های خوب و مدونی طراحی شده است که اجرا خواهد شد.

شهردار بروجرد از آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت محلات کم‌برخوردار و حاشیه شهر از جمله اسلام‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: با مساعدت‌هایی که اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر داشته‌اند، مناطقی مانند لرآباد، اسلام‌آباد، دره غریب، نظام‌آباد و قلعه‌حاتم که در هیچ دوره‌ای به نحو شایسته مورد توجه قرار نگرفته بود، در این دوره مدیریت شهری در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گرفت.

عیدی‌بیرانوند اضافه کرد: چندین جلسه با نماینده مجلس شورای اسلامی بروجرد، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران، معاونان استان و مدیرکل شهرسازی در منطقه نظام‌آباد داشته‌ایم که مشکلات شهرسازی آن رفع و این منطقه به محدوده قانونی شهر اضافه شود.

وی گفت: هرچند این منطقه به لحاظ قانونی جزو محدوده شهر نیست، نماینده شهر بروجرد در مجلس شورای اسلامی وعده داده است که به زودی این منطقه به شهر الحاق شود، به‌طوری که پیشنهاد دادیم نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان برای اسلام‌آباد هزینه شود.

شهردار بروجرد افزود: این موضوع از نظر قانونی رد شد، اما با پیگیری‌های مجدد، این امر محقق و در این راستا پیمانکاری انتخاب شده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام معابر این منطقه را آسفالت و زیرسازی کند و عملیات عمرانی انجام خواهد شد.

کد خبر 644034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.