طرح‌های آماده‌سازی نوروز در حال انجام است

شهردار منطقه دو خرم‌آباد گفت: شهرداری با انجام فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و زیباسازی معابر شهر به استقبال بهار می‌رود.

علی نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری منطقه فعالیت‌های عمرانی خود از جمله اتمام پیاده‌روسازی خیابان مطهری، لکه‌گیری و آسفالت خیابان شهید سیدنور خدا موسوی، رنگ‌آمیزی جداول سطح منطقه دو، آغاز روکش آسفالت کوچه نیایش ۱۳ خیابان اسدآبادی و تعویض پرچم‌های میدان عدالت به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادی برای میهمانان و شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: عملیات زیباسازی، رنگ‌آمیزی، ترمیم و ساماندهی جداول ۶۰ متری خیابان آیت الله کمالوند در حال انجام است تا شهرداری به نحو شایسته به استقبال بهار ۱۴۰۲ برود.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد از شست‌وشوی روزانه جداول سطح منطقه توسط خدمات شهری این منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات پاکسازی و شست‌وشو در حال انجام است و تنظیف معابر و افزایش جلوه بصری شهر به صورت روزانه انجام می‌شود.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد ادامه داد: این اقدام که به صورت مداوم در سطح منطقه انجام می‌شود، در راستای ارتقای سطح کیفی بهداشت و رضایت شهروندان در سطح منطقه انجام می‌شود.

نورایی ضمن تقدیر از شهروندانی که با رعایت اصول بهداشتی شهرداری را در حفظ محیط شهری یاری می‌کنند، گفت: تمام اقدامات شهرداری در راستای ارتقای سطح زندگی ساکنان و شهروندان بوده است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود بهره خواهیم برد.

کد خبر 644033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.