سردار آزمون پس از ۳۰۸ روز در لیگ آلمان گلزنی کرد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن که آخرین‌بار در هفته سی‌ویکم فصل گذشته بوندس‌لیگا برای این تیم گلزنی کرده بود، پس از ۳۰۸ روز دوباره موفق به گلزنی در بوندس‌لیگا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌ودوم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان روز یکشنبه _هفتم اسفندماه_ پیگیری شد و تیم‌های فوتبال فرایبورگ پنجم جدولی و بایرلورکوزن یازدهم جدولی از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه اروپا پارک به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک برای دو تیم خاتمه یافت.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی شیرهای آلمان در این بازی همچون دیدار هفته گذشته مقابل ماینتس، از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و تنها گل بایرلورکوزن را دقیقه ۶۷ به‌ثمر رساند تا شاگردان ژابی آلونسو با یک امتیاز به خانه برگردند.

شماره ۹ لورکوزن که در بازی هفته گذشته نیز یک پاس گل داده بود، امروز درحالی برای این تیم گلزنی کرد که آخرین گل وی در بوندس‌لیگای آلمان به ۳۰۸ روز قبل برمی‌گشت؛ جایی‌که سردار آزمون در بازی هفته سی‌ویکم فصل گذشته مقابل گروترفورث علاوه‌بر گلزنی یک پاس گل هم داده بود اما از آن پس دیگر در بوندس‌لیگا گلی به‌ثمر نرساند.

البته سردار آزمون در بازی‌های دوستانه و یک بازی دی‌اف‌بی پوکال برای لورکوزن گل زده بود اما حدود ۱۱ ماه برای زدن دومین گل خود در بوندس‌لیگای آلمان منتظر ماند و در روزهایی که با انتقادات زیادی روبه‌رو بود، سرانجام در دوازدهمین بازی خود در فصل جاری پایش به گلزنی باز شد تا طلسم ناکامی‌اش نیز پس از هفته‌های طولانی شکسته شود.

کد خبر 644017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.