خانه تاریخی رفیعی‌ها سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار فریدون‌شهر گفت: تلاش داریم طرح بهسازی و مرمت خانه تاریخی رفیعی‌ها تا پایان بهار ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و خط‌کشی معابر با همکاری بسیج و سپاه انجام و بسیاری از مسائل ترافیکی در سطح شهر با همکاری پلیس راهور حل شد.

وی افزود: مدیریت شهری تلاش کرده است برای انجام اقدامات فرهنگی در تمام مراسم مذهبی و ملی نقشی پر رنگی ایفا کند، برگزاری مراسم عید غدیر امسال یکی از نمونه‌های آن بود که با همکاری ستاد غدیر شهرستان و ظرفیت عظیم خیران نمود فاخری داشت.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: به منظور راه‌اندازی فرهنگسرا پیگیری‌هایی انجام و هزینه‌هایی صرف شده است و امید می‌رود سال آینده شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

باتوانی با بیان اینکه امید است بهسازی و مرمت خانه تاریخی رفیعی‌ها تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد، تصریح کرد: شرکت در جشنواره اقوام ایرانی در استان لرستان به نمایندگی از استان اصفهان و شرکت در نمایشگاه گردشگری اصفهان از اقدامات خوب فرهنگی در این مدت است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ قلاده سگ زنده‌گیری شده است، گفت: با وجود کمبود تجهیزات و امکانات در این مجموعه و علی‌رغم تلاش برای تأمین تجهیزات و بهبود اوضاع از نظر لجستیکی، تمام عملیات‌ها موفقیت‌آمیز بوده است، در این واحد نیازمند تأمین اعتبار و اصلاحات اساسی هستیم که برنامه‌ریزی‌های آن انجام شده و در حال اجرا است.

کد خبر 644004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.