وقتی خمز با استفاده از رابطه خوب خود، یک ستاره اسپانیایی را به تراکتور آورد + عکس

پیوستن جیمی رومرو، بازیکن اسپانیایی کارتاخنا به تیم فوتبال تراکتور تبریز با وساطت پاکو خمز و ارتباط خوبی که این دو با یکدیگر داشته‌اند، اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا _دوشنبه هشتم اسفند_ آغاز خواهد شد و تیم فوتبال تراکتور تبریز روز سه‌شنبه _نهم اسفندماه_ در ورزشگاه تختی میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود. پرشورها با سرمربی اسپانیایی خود نتایج بسیار خوبی در هفته‌های اخیر کسب کرده‌اند و فقط یک‌بار بازی را به حریف واگذار کردند.

به‌دنبال عملکرد فوق‌العاده پاکو خمز در تراکتور و البته خریدهای خارجی که مسئولان این تیم از لیگ‌های مطرح اروپایی داشته‌اند، نشریه «sportcartagena» اسپانیا به ماجرای جذب این بازیکن اسپانیایی توسط باشگاه تراکتور و رابطه پاکو خمز با باشگاه سابق این بازیکن پرداخت و نوشت: جیمی رومرو وینگر اسپانیایی که چند ماه به‌سختی برای کارتاخنا بازی می‌کرد، حالا برای یک تیم ایرانی در لیگ برتر این کشور بازی می‌کند.

وقتی پاکو خمز با استفاده از رابطه خوب خود، یک ستاره اسپانیایی را به تراکتور آورد +عکس

ضمن اینکه مسئله حائز اهمیت اینجا است که سرمربی تراکتور نیز یک اسپانیایی است و توسط کارتاخنا به خوبی شناخته شده است، زیرا پاکو خمز، مربی‌ای است که تیمش را در ماه می سال ۲۰۰۹ به دسته دوم اسپانیا رساند و اکنون پاکو خمز از رابطه خوبش با کارتاخنا استفاده کرده است تا این بازیکن را به لیگ برتر ایران بیاورد.

به گزارش ایمنا، پاکو خمز سه‌ماه قبل از لالیگای اسپانیا به لیگ برتر ایران آمد و در این مدت نتایج خوبی را با تراکتور گرفته است. تی‌تی‌های تبریزی هم‌اکنون با سرمربی اسپانیایی خود با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر ایران قرار دارند و به‌دنبال بهبود جایگاه خود در هفته‌های آتی خواهند بود.

کد خبر 643900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.