رنگ‌آمیزی پایه‌های چراغ‌ معابر سطح شهر سیرجان

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری سیرجان گفت: در آستانه سال نو به منظور زیباسازی و تغییر در فضای بصری شهر، پایه‌های چراغ‌ معابر در حال رنگ‌آمیزی است.

مجتبی عبدالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه سال نو به منظور زیباسازی و تغییر در فضای بصری شهر سیرجان، پایه‌چراغ‌های معابر در حال رنگ آمیزی است.

وی افزود: رنگ‌آمیزی پایه‌چراغ‌های معابر مرکز و خیابان‌های اصلی شهر خصوصاً مسیرهای پرتردد در اولویت قرار دارد و تاکنون تعداد ۵۰۰ پایه چراغ در بلوارهای دکتر صادقی، نماز، سیداحمد کافی، هجرت و ولیعصر رنگ‌آمیزی شده است.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: با مشخص شدن پیمانکار، بخش دیگری از پایه‌چراغ‌ها در بلوار سیداحمد خمینی، بلوار سردار جنگل، بلوار صفارزاده، بلوار فاطمیه و مالک اشتر و خیابان هجرت رنگ‌آمیزی خواهد شد.

عبدالله‌پور از رنگ‌آمیزی مبلمان بوستان‌های شهر نیز در ادامه برنامه رنگ‌آمیزی شهری خبر داد و اضافه کرد: رنگ. آمیزی پایه‌چراغ‌های سطح شهر فرسوده شده و قبلاً هم بر اساس استاندارد انتخاب نشده بود.

وی گفت: در حال حاضر برای انجام رنگ‌آمیزی با مشورت از روانشناسان و کارشناسان حوزه هنر، رنگ نقره‌آبی و مورد تأیید آن‌ها انتخاب شده تا شاهد نازیبایی بصری شهری نباشیم.

کد خبر 643888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.