نمی‌توانیم بازیکن ملی‌پوش جذب کنیم/ فصل آینده باید در پلی‌آف باشیم!

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: مربی باید برای تیم تلاش کند و اگر همراه بازیکنان جوان توانست نتیجه بهتری بگیرد، مشخص می‌شود که چقدر تلاش کرده است. دلم می‌خواهد بازیکنان تیم جوان‌تر باشند تا با آن‌ها نتیجه بگیریم.

سعید عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره فصلی که همراه با تیم والیبال گیتی‌پسند پشت سر گذاشت، اظهار کرد: سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول شدیم و به لیگ برتر صعود کردیم، طبق صحبتی که با مدیران باشگاه داشتیم قرار شد برای این فصل سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و نیم‌نگاهی نیز به پلی‌آف داشته باشیم که موفق شدیم سهمیه تیم را در لیگ برتر نگه‌داریم و بهترین تیم‌های لیگ را شکست دهیم. امیدواریم فصل آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی با بیان اینکه گیتی‌پسند باشگاه بزرگی است، افزود: طبق صحبتی که برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال با مدیران باشگاه گیتی‌پسند انجام دادیم، قرار شده است به پلی‌آف راه پیدا کنیم و نیم‌نگاهی به جمع چهار تیم برتر داشته باشیم. باید چند بازیکن خوب جذب کنیم تا بتوانیم با تقویت تیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند ادامه داد: لیست خود را به باشگاه ارائه دادیم اما همچنان مسابقات و بازیکنان را زیر نظر داریم. برای فصل جدید نمی‌توانیم بازیکن ملی‌پوش جذب کنیم زیرا در توان باشگاه نیست. به نظرم مربی باید برای تیم باید تلاش کند و اگر همراه بازیکنان جوان توانست نتیجه بهتری بگیرد، مشخص می‌شود که مربی چقدر تلاش کرده است. دلم می‌خواهد بازیکنان تیم جوان‌تر باشند تا با آن‌ها نتیجه بگیریم.

عقیلی درباره اینکه چقدر از تیم امسال را برای فصل آینده حفظ می‌شود، گفت: ۶۰ درصد تیم امسال را حفظ می‌کنیم و چند بازیکن به جمع ما اضافه خواهند شد. از باشگاه گیتی‌پسند باید تشکر کنم که چراغ والیبال اصفهان را در لیگ برتر روشن نگه داشته است. امسال پرداختی‌های منظمی داشتیم و از این نظر کسی در تیم مشکلی نداشت.

کد خبر 643787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.