ادای احترام یاران مجید حسینی به مردم زلزله‌زده ترکیه +عکس

بازیکنان تیم فوتبال کایسری‌اسپور ترکیه قبل از آغاز دیدار امشب تیمشان در برابر گره‌سون‌اسپور، به مردم زلزله‌زده این کشور ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از امشب _شنبه ششم اسفندماه_ پس از وقفه حدوداً سه هفته‌ای آغاز شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم فوتبال کایسری‌اسپور از ساعت ۱۹:۳۰، بیست‌وسومین بازی خود در جریان این رقابت‌ها را مقابل گره‌سون‌اسپور برگزار کرد و تا پایان دقیقه ۶۰ با نتیجه دو بر صفر از میزبان خود پیش است.

پیش از آغاز این دیدار، بازیکنان تیم فوتبال کایسری‌اسپور که سیدمجید حسینی و علی کریمی در آن توپ می‌زنند در کنار هم ایستادند و به مردم زلزله‌زده و حادثه‌دیدگان کشور ترکیه و سوریه ادای احترام کردند.

ادای احترام یاران مجید حسینی به مردم زلزله‌زده ترکیه +عکس

بازی‌های سوپرلیگ ترکیه از اواسط بهمن‌ماه به‌دلیل زلزله‌های وحشتناک و مهیبی که در شهرهای این کشور و همچنین سوریه آمد که منجر به کشته و زخمی‌شدن تعداد زیادی از مردم شد و آسیب‌های مالی شدیدی به این کشور وارد کرد، به حالت تعلیق درآمده بود و امشب پس از چند هفته مجدد از سر گرفته شد.

به گزارش ایمنا، در حادثه بسیار تلخ زلزله ترکیه، محمدرضا میراحمدی به‌همراه مهدی سعیدآوی و حامد مطرودی ملی‌پوشان فوتبال قطع‌عضو کشورمان دار فانی را وداع گفتند؛ ضمن اینکه مرگ کریستین آتسو مهاجم تیم فوتبال هاتای‌اسپور نیز یکی دیگر از اتفاقات تلخ این حادثه بود.

کد خبر 643764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.