اختصاص ۳۰ میلیارد برای احداث سالن و خانه وزنه‌برداری لنجان

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای احداث سالن و خانه وزنه‌برداری شهرستان تامین شده است و این طرح در آستانه تعیین پیمانکار قرار دارد.

حسین رجایی در حاشیه برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولان شهرستان لنجان که در ورزشگاه گل‌های شهر چمگردان برگزار شد در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از افتخارات شهرستان لنجان وجود پیشکسوتان و استعدادهایی همچون سهراب مرادی، رسول معتمدی و علیرضا معینی است که در ورزش وزنه‌برداری مشغول فعالیت و در تلاش هستند تا در آوردگاه‌های مختلف پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند.

وی با بیان اینکه مدال ایثار همواره بر گردن جانبازان می‌درخشد، افزود: مجاهدت‌های این ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و ورزشی الگویی بی‌نظیر برای نسل جدید کشور است و برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولان شهرستان لنجان یادآور این مهم است که این قشر ارزشمند با تمام محدودیت‌های جسمی که دارند در تلاش هستند تا برای شهرستان و کشور افتخارآفرین باشند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تمام کم مهری‌هایی که نسبت به ورزش جانبازان و معلولان کشور شده است باز هم پرانرژی در مسابقات و آوردگاه‌های مختلف شرکت می‌کنند؛ لذا باید حمایت‌های لازم و جدی از ورزش این قشر انجام شود.

رجایی با اشاره به پروژه خانه وزنه‌برداری سده لنجان، خاطرنشان کرد: شکوفایی استعدادهای ورزش وزنه‌برداری در این شهر وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است، لذا با توجه به قولی که درخصوص راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری در سال گذشته به ورزشکاران این رشته و مردم داده بودیم، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای احداث سالن و خانه وزنه‌برداری سده لنجان تأمین شده است و در حال حاضر نیز در آستانه تعیین پیمانکار قرار دارد.

وی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سالن ناقصی که در شهر سده لنجان وجود دارد توسعه پیدا خواهد کرد و در این مجموعه رخت‌کن‌های جدید، سرویس‌های مورد نیاز و سکوهای جدید احداث خواهد شد تا طبق وعده‌ای که داده بودیم جوان‌ها و نوجوانان با استعداد رشته وزنه‌برداری شهرستان، صاحب یک خانه وزنه‌برداری شوند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در تلاش هستیم این خانه را به مجموعه‌ای مجهز در حوزه ورزش وزنه‌برداری در کشور تبدیل کنیم.

رجایی گفت: سالن ورزشی که شرایط لازم را برای فعالیت جانبازان و معلولانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، فراهم کند وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد فعالان در این حوزه وضعیت سالن‌های نیمه تمام که در شهرستان وجود دارد را بررسی و یکی از این مجموعه‌ها را معرفی کنند تا سال آینده همان‌طور که برای وزنه‌برداری جوان‌ها و نوجوان‌ها اعتباری جذب شد بتوانیم برای جانبازان و معلولان نیز سالن ورزشی با ویژه شرایط جسمانی آنان داشته باشیم.

کد خبر 643747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.