برداشت ۱۰ میلیاردی با کپی کردن کارت ۴۴ نفر

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک دست‌فروش که با ترفندی خاص کارت بانکی ۴۴ نفر را کپی کرده و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از حساب آنها برداشت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی مراجعه ۴۴ نفر از شهروندان به پلیس فتا استان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب آنها، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان، مشخص شد که همه مال‌باختگان در بازه زمانی مهرماه تا آذرماه سال جاری از یک دست‌فروش دوره‌گرد اقدام به خرید خشکبار کردند و این دست‌فروش با استفاده از دستگاه اسکیمر کارت بانکی آنها را کپی کرده و با رمزی که مشتریان در اختیارش قرار داده بودند به این طریق حسابشان را خالی کرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبلغ از حساب مال‌باختگان را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و تصریح کرد: با اقدامات تخصصی و پلیسی، سرانجام هویت متهم اصلی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود در نهایت در مواجه با مدارک و مستندات پلیس اعتراف و به کپی کردن کارت بانکی شاکیان و برداشت از حساب آنها اقرار کرد و در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 643706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.