امنیت کشور، مرهون مجاهدت ایثارگران است

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: ثمره مجاهدت‌ها، امنیت برای کشور به همراه آورد تا مردم راحت زندگی کنند، در آسایش به دور از هر تهدید نظامی روزگار بگذرانند که این مهم بار همه مردم را در قدردانی از ایثارگران سنگین می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور سلطانی‌زاده امروز _شنبه ششم اسفند_ در برنامه تجلیل از کارکنان جانباز و فرزندان شهدا شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس کمتر از ۱۰ درصد مردم به صورت مستقیم در خط مقدم و جبهه‌های دفاع حضور داشتند، اما مجاهدت‌های آن‌ها امنیت و آرامش را برای ۹۰ درصد دیگر از مردم کشورمان به ارمغان آورد.

وی افزود: ثمره این مجاهدت‌ها، امنیت برای کشور به همراه آورد تا مردم راحت زندگی کنند، در آسایش به دور از هر تهدید نظامی روزگار بگذرانند که این مهم بار همه مردم را در قدردانی از ایثارگران سنگین می‌کند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه باید قدردان یادگاران ایثارگران باشیم، تصریح کرد: مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها باعث شده است پرچم ایران با افتخار در دنیا بلند بماند، از آن دوران به نیکی و افتخار یاد می‌کنیم، این تقدیر کمترین کاری است که ما می‌توانیم در راستای قدردانی انجام دهیم.

کد خبر 643704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.