تبریک تولد حاج صفی به سبک فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال با انتشار متنی در سایت فدراسیون تولد حاج صفی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه ششم اسفندماه_ زادروز کاپیتان تیم ملی فوتبال یعنی احسان حاج صفی است که رکورد کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی دارد. فدراسیون فوتبال با انتشار متنی در سایت فدراسیون تولد حاج صفی را تبریک گفت و نوشت:

"این شاید شروعی مناسب برای بازیکنی باشد که اسمش را کنار واژه «استمرار» و «سرسختی» می‌شود آورد. پسر کاشانی فوتبال ایران، از سال ۲۰۰۶ در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا پیراهن تیم ملی را تن کرد. در همه بازی‌ها حضور داشت و نوید یک ستاره در حال درخشش را به همه داد.

۵ خرداد ۱۳۸۷ اولین بازی ملی‌اش را مقابل زامبیا انجام داد. علی دایی او را در ۱۹ سالگی از سپاهان به تیم ملی فراخواند و احسان در همان بازی خودش را به عضو ثابت اردوی تیم ملی تبدیل کرد. مربیان بسیاری آمدند و رفتند اما حاج صفی ماند که ماند. آنچنان که انگار از روز ازل یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

۱۲۴ بازی ملی دستاورد بزرگی برای بازیکنی است که اگر تیم ملی در مسیر جام جهانی ۲۰۱۰ گرفتار توفان حوادث نمی‌شد شاید به تنها بازیکن ایرانی تبدیل می‌شد که در چهار جام جهانی بازی کرده است. حاج صفی با لباس تیم ملی ایران ۷ گل به ثمر رسانده است.
کافی است یادمان بیاید که گل به مراکش که تنها پیروزی ما در جام جهانی ۲۰۱۸ را رقم زد روی ارسال او بود. همان ارسال‌های مواج که امضای فوتبال احسان حاج صفی است.

امروز تولد آقای رکوردار کاپیتانی ایران در جام‌های جهانی است، دستاوردی غبطه‌برانگیز برای پسر کاشان، ستاره سپاهان و بازیکن فداکار تیم ملی ایران که تازه شمع تولد ۳۳ سالگی را فوت می‌کند. "

کد خبر 643701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.