بهبود وضعیت آسفالت مطالبه اصلی شهروندان است

شهردار زرند از اجرای عملیات آسفالت باند شمالی بلوار پارسیان به مساحت ۱۳ هزار مترمربع خبر داد و گفت: طبق نظرسنجی انجام شده خواسته اصلی شهروندان بهبود وضعیت آسفالت معابر سطح شهر به خصوص بلوار پارسیان است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برنامه‌ریزی شهرداری برای تنظیف معابر در روزهای پایانی سال خبر داد و اظهار کرد: حجم تولید زباله در روزهای پایانی سال افزایش یافته است.

وی افزود: همه ساله از پانزدهم اسفندماه حجم تولید زباله توسط شهروندان بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند که این امر باعث افزایش زباله‌ریزی در سطح معابر و کوچه‌های سطح شهر می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری مدیریت، کنترل و جمع‌آوری زباله است، خاطرنشان کرد: اگر شهروندان در روزهای پایان سال تفکیک زباله‌های خود را انجام دهند، به طور قطع حجم زباله دور ریز آنها بیش از ۵۰ درصد کاهش خواهد داشت.

ضیاءالدینی به اشاره به تنظیف معابر اصلی و فرعی شهر، تصریح کرد: نظافت شهر یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های شهروندان است، در این زمینه علاوه بر تشدید نظارت‌ها با راه‌اندازی اکیپ ۲۰ نفری در حال پاکسازی و نظافت شهر به منظور حذف نازیبایی‌های شهری و بهبود سیمای شهری هستیم.

وی با بیان اینکه در این طرح تمام محلات سطح شهر بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تنظیف و پاکسازی خواهند شد تا چهره زیباتری در ایام عید در سطح شهر را شاهد باشیم، تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم در روزهای پایانی همکاری خود را با شهرداری افزایش دهند.

شهردار زرند از تخریب فضای سبز ورودی شهر توسط لوله‌های انتقال آب کارخانه ذغال‌شویی خبر داد و اضافه کرد: فضای سبز به عنوان بخش زنده و پویای شهر نقش بسزایی در حفظ شادابی محیط شهری و نشاط شهروندان دارد.

ضیاءالدینی ادامه داد: حفظ فضای سبز و سلامت محیط زیست از مهم‌ترین وظایف شهرداری و شهروندان است، شهروندان باید بدانند که ایجاد، توسعه و نگهداری فضای سبز در شهرها مستلزم صرف زمان و هزینه زیاد است و همه باید برای حفظ این منابع تلاش کنیم.

درختان حاشیه میدان امام خمینی (ره) در خطر نابودی قرار دارد

وی با بیان اینکه اینکه درختان حاشیه میدان امام خمینی (ره) در خطر نابودی قرار دارد، گفت: وجود لوله انتقال آب کارخانه ذغال‌شویی در این مسیر باعث جمع شدن حجم بالایی از رسوبات ذغال در این میدان شده است که فضای سبز ورودی شهر را تهدید می‌کند.

شهردار زرند با بیان اینکه شکستگی خط انتقال این کارخانه باعث وارد شدن خسارت‌های جبران ناپذیری به فضای سبز منطقه و افزایش آلودگی‌های زیست‌محیطی می‌شود، افزود: باید برای انتقال این خط چاره اساسی اندیشیده شود.

ضیاءالدینی اظهار کرد: بسیاری از درختان این بوستان حاشیه‌ای در خطر نابودی قرار دارد و امید می‌رود به زودی شاهد ساماندهی این خط لوله باشیم.

وی از اجرای عملیات آسفالت باند شمالی بلوار پارسیان به مساحت ۱۳ هزار مترمربع خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی انجام شده خواسته اصلی شهروندان بهبود وضعیت آسفالت معابر به خصوص بلوار پارسیان است.

شهردار زرند تأمین آرامش و آسایش شهروندان و ارتقای وضعیت معابر سطح شهر را از اولویت‌های مدیریت شهرداری دانست و ادامه داد: تلاش داریم تا پایان سال جاری دو بلوار تختی و شهید حجازی فر (دانش) زیر پوشش آسفالت قرار گیرد.

ضیاءالدینی تاکید کرد: با اجرای این طرح علاوه بر بهبود وضعیت عبور و مرور در خیابان‌های شهر رضایت شهروندان نیز حاصل می‌شود و امید است تا پایان سال بتوانیم وعده‌های داده شده به شهروندان را عملی کنیم.

کد خبر 643684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.