آب‌گیری بعضی از مناطق شهر همچنان ادامه دارد

معاون عمران و شهرسازی شهرداری بروجن گفت: با گذشت یک هفته از پایان بارش‌های اخیر، آب‌گیری بعضی از مناطق شهر از جمله محله الهیه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامین ریاحی امروز _شنبه ششم اسفندماه_ در جلسه با شهردار بروجن اظهار کرد: با گذشت یک هفته از پایان بارش‌های اخیر، آب‌گیری محله الهیه همچنان ادامه دارد، در حالی که این محله بروجن هنوز تحویل شهرداری نشده و وظیفه خدمات‌رسانی در آن به عهده اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال‌وبختیاری است.

وی افزود: به منظور آب‌گیری محله الهیه بروجن هم‌اکنون سه دستگاه انواع ماشین‌آلات با شش نیروی انسانی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن در حال آب‌گیری نقاط مختلف محله الهیه است.

معاون عمران و شهرسازی شهرداری بروجن خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان به‌منظور ارتقای سطح رفاه عمومی مردم از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در بروجن به شمار می‌رود.

ریاحی تصریح کرد: با توجه به از بین رفتن استحکام آسفالت به علت استفاده از نمک به‌ویژه روی آسفالت‌های جدید معابر با عمر کوتاه، می‌توان تخلخل در سطح آسفالت و نفوذ آب نمک به داخل آن را مشاهده کرد که باعث وارد آمدن آسیب بیشتر به معابر می‌شود.

وی با بیان اینکه خیابان سعدی و میدان نبوت بروجن از معابر آسیب دیده در سطح شهر به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: مسیر فرعی تازه تأسیس بلوار ساحلی به منظور توزیع و کاهش بار ترافیک سایر معابر شهر و ترمیم میدان به صورت موقت بازگشایی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

معاون عمران و شهرسازی شهرداری بروجن تاکید کرد: با توجه به اینکه این مسیر هنوز به صورت کامل آماده‌سازی نشده، دچار آسیب‌هایی شده است که قابل پیش‌بینی نیست، در همین راستا شهرداری بروجن به منظور رفاه حال شهروندان اقدام به باز کردن معبر کرد و در نخستین فرصت، شهرداری اقدام به اصلاح معابر یاد شده می‌کند.

ریاحی اضافه کرد: شهر بروجن در بارش‌ها طبق امکانات و وضعیت موجود به سه قسمت جغرافیایی تقسیم شد و این مناطق مجهز به امکانات مساوی و مورد نیاز است.

وی گفت: شهرداری بروجن مجهز به سه دستگاه گریدر، سه دستگاه تیغه برف‌روب، سه دستگاه لودر و دو عدد بیل مکانیکی بوده که این امکانات با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی افزایش پیدا کرده است.

معاون عمران و شهرسازی شهرداری بروجن ادامه داد: اجرای موزائیک‌فرش و نصب پایه‌های روشنایی پیاده‌راه جنب پارک عارف، موزاییک‌فرش پیاده‌راه جنب پارک عارف در راستای مناسب‌سازی و بهسازی سیما و منظر شهر و ایمنی تردد شهروندان توسط امور عمرانی شهرداری انجام شد.

ریاحی افزود: از همراهی و مساعدت بخش خصوصی، فرمانداری، شورای اسلامی شهر، راهداری و بعضی دستگاه‌های دولتی و امنیتی که بدون چشمداشت همکاری لازم را در این خصوص داشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

کد خبر 643669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.