پارک ۱۲ هکتاری جوان احداث می‌شود

شهردار قرچک گفت: پارک ۱۲ هکتاری جوان به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح بزرگ مدیریت شهری قرچک برای ازدواج آسان جوانان این شهر اظهار کرد: طرح احداث پارک ۱۲ هکتاری جوان به زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: آنچه نظر من را در این طرح جلب کرد و بسیار جذاب و جالب بود، ایجاد سه تالار پذیرایی هرکدام با ظرفیت ۲۰۰ نفر شامل سالن‌های ۱۰۰ نفره مردانه و ۱۰۰ نفره زنانه خواهد بود که در مجموع ۶۰۰ نفر ظرفیت دارد. در این سالن‌ها سه اتاق عقد و آشپزخانه نیز در نظر گرفته شده است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفتر این مجموعه با رزرو تاریخ عقد یا عروسی از تمام امکانات به صورت رایگان استفاده کنند، البته تهیه میوه و شیرینی، طبخ غذا، پذیرایی و تمیز کردن سالن‌ها بر عهد خود شهروندان است.

خرمی‌شریف با بیان اینکه این مجموعه می‌تواند شاهد برگزاری سالانه هزار مراسم باشد و برای ازدواج جوانان بسیار مفید خواهد بود، تصریح کرد: قرچک جوان‌ترین شهرستان استان تهران است و با توجه به جمعیت بالای جوانان در این شهر مدیریت شهری باید با برنامه‌ریزی دقیق به مطالبات جوانان پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: پارک ۱۲ هکتاری جوان یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های شهرستان‌های استان تهران و یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های کشور خواهد بود.

شهردار قرچک گفت: این طرح برای نخستین‌بار در کشور در شهر قرچک انجام می‌شود و نشان از دید بلند و آینده‌نگری مجموعه مدیریت شهری دارد؛ امید می‌رود این طرح با حمایت مدیران استانی و شهرستانی به سرعت اجرا شود.

کد خبر 643627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.