وزیر ورزش‌ و جوانان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تهران بستری شد + عکس

وزیر ورزش‌ و جوانان، شامگاه جمعه با آمبولانس از بیمارستان شهید باهنر کرمان به فرودگاه این شهر و سپس از طریق پرواز به تهران انتقال یافت تا ادامه روند درمان خود را در پایتخت طی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر روز _پنجشنبه چهارم اسفندماه_ بود که بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهان وی هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت، کنترل خود را از دست داد و از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری سقوط کرد. در این حادثه، ۱۶ نفر شامل ۱۲ سرنشین و چهار کادر پروازی مجروح شدند و اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل این وزارتخانه بر اثر این حادثه درگذشت.

همچنین سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان دچار خونریزی مغزی و به‌همین دلیل برای مداوا به بیمارستان مرکز استان کرمان منتقل شد؛ سجادی در کرمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و اقدامات پزشکی برای بهبود حال وی ادامه پیدا کرد.

سیدحمید سجادی که در بیمارستان باهنر کرمان در بخش ICU بستری شده بود با موافقت و اصرار خانواده‌اش شامگاه _جمعه پنجم اسفند_ با آمبولانس از بیمارستان باهنر به فرودگاه کرمان منتقل شد تا به تهران بیاید و ادامه مراحل درمانی را زیر نظر متخصصان در تهران دنبال کند.

وزیر ورزش و جوانان پس از انتقال به تهران بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد تا تحت اقدامات پزشکی مورد نیاز قرار بگیرد.

وزیر ورزش‌وجوانان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تهران بستری شد+عکس

کد خبر 643544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.