رسیدگی به مطالبات مردمی از اولویت‌های شورا است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پاسخ‌ به مطالبات شهروندان اولویت شورای ششم است، گفت: آسفالت‌ریزی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مطالبات اصلی مردم این کلان‌شهر طی یک‌سال اخیر بوده است.

ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه یکی از درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری زنجان آسفالت‌ریزی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است، اظهار کرد: اولویت اساسی در شورای ششم رسیدگی به مطالبات شهروندان است.

وی با بیان اینکه ایجاد تفرجگاه‌ها، ساماندهی ترافیک شهری، تمرکز مطب پزشکان در مرکز شهر و وضعیت نامناسب ساختمان‌های پزشکان برای تردد بیماران از دیگر خواسته‌های شهروندان زنجان است، افزود: رسیدگی به این مطالبات با لحاظ اولویت، مورد توجه مدیران شهری قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ایجاد بازارچه از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری است، تصریح کرد: ایجاد ۱۰ محل مناسب برای عرضه میوه و تره‌بار برای ساماندهی قیمت و کیفیت میوه و راهکاری برای واقعی کردن قیمت غیرواقعی آن در شهر انجام شد که این مهم نیز از مطالبات مردم بود.

وی با اشاره به آشفتگی شورای ششم برای انتخاب شهردار زنجان در ابتدای سال گذشته افزود: امروز تعامل خوبی بین شورای اسلامی و شهرداری این شهر حاکم است و اثر آن در شتاب و هماهنگی اجرای پروژه‌ها به‌خوبی نمایان و در نوع خود بی‌نظیر است.

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله بازگشایی محور شرقی، داخل و سر درِ پادگان زنجان از گره‌های مدیریت شهری بود که سال گذشته باز شد، گفت: ارتباط مستمر اعضای شورای اسلامی این شهر با ارتش، برگزاری جلسات مکرر و همراهی ارتش در به نتیجه رسیدن این پروژه مؤثر بود و شورای ششم طی یک‌سال گذشته سنگ تمام گذاشت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اجرای دوربرگردان پل امام حسن مجتبی (ع) را از دیگر توفیقات مدیریت شهری در سال گذشته دانست و افزود: در سالی که گذشت پروژه سبزه میدان نیز با گذشت بیش از یک دهه از آغاز عملیات، سرعت قابل ملاحظه‌ای گرفت و ضلع جنوبی آن به بهره‌برداری رسید و ضلع شمالی آن نیز ابتدای سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: تنها پروژه نیمه‌تمام شهر زنجان پارکینگ طبقاتی سعدی است که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فقط بعضی از زیرساخت‌های تاسیساتی آن باقی مانده است.

ناصحی‌مقدم آغاز عملیات اجرایی باغ شش هزار متری هاشمی‌نژاد را در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان زنجان نام برد و گفت: احداث این بوستان بزرگ در شهر، شتاب خوبی دارد و زودتر از موعد مقرر شده، افتتاح خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر بازسازی پارک ملت و ایجاد دو گذر اجتماعی ادامه داد: تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی این شهر از دیگر مطالبه شهروندان است، البته ۱۰۲ دستگاه اتوبوس طی سال گذشته خریداری و به‌مرور وارد چرخه حمل‌ونقل شهری شد که دوسوم هزینه‌های آن سهم وزارت کشور و یک‌سوم نیز سهم شهرداری بود.

وی با تاکید بر عملکرد درست شورای ششم اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری زنجان تلاش می‌کند تا بخش زیادی از درخواست‌های شهروندان را پاسخ دهد.

کد خبر 643541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.