حمیدرضا رادکیا: جدایی جواد نکونام شوک مثبتی به تیم وارد کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: رفتن جواد نکونام از فولاد شوک مثبتی برای ما بود و امیدوارم این مسئله فرصتی برای معرفی یک مربی جوان به لیگ‌برتر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره به‌مصاف تیم پرستاره الهلال عربستان رفت و باوجود عملکرد درخشان، پس از قبول شکست یک بر صفر از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

کاروان تیم فوتبال فولاد خوزستان که در روزهای اخیر دست‌خوش حواشی متعددی شده و سرمربی خود را نیز از دست داده است، ساعاتی پیش در میان استقبال مدیران این باشگاه و مردم با پروازی مستقیم از قطر به اهواز بازگشت.

حمیدرضا رادکیا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفتن نکونام شوک مثبتی به تیم داد، بازیکنان خوب نتیجه گرفتند و دست‌شان هم درد نکند. رجبی با عملکردش در بازی با الهلال نشان داد که قابلیت‌های خیلی‌خوبی دارد و به او اعتقاد داریم.

وی همچنین درخصوص جدایی جواد نکونام از نیمکت سرمربی‌گری فولاد خوزستان افزود: امیدواریم این مسئله فرصتی باشد تا یک مربی جدید و جوان به مجموعه مربی‌های لیگ‌برتر اضافه شود.

کد خبر 643534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.