مهدی طارمی در جمع بهترین بازیکنان لیگ‌قهرمانان اروپا تا پایان دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پورتو از سوی یوفا تا پایان دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا در کنار مسی، امباپه، صلاح و وینیسیوس، در بین پنج بازیکن برتر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا هفته گذشته به پایان رسید و تیم فوتبال پورتو در برابر اینترمیلان با نتیجه یک بر صفر متحمل شکستی خفیف شد و امیدوار است تا در دور برگشت بتواند مقابل اینترمیلان پرستاره به پیروزی برسد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

در تقابل هفته گذشته پورتو مقابل اینترمیلان، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال شب خوبی را پشت‌سر نگذاشت و یک فرصت مسلم گلزنی را نیز از دست داد؛ با این وجود سایت یوفا برترین بازیکنان رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا تا پایان دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی را معرفی کرد که در این بین، مهدی طارمی هم حضور دارد.

البته مهدی طارمی تاکنون پنج گل و دو پاس‌گل در این رقابت‌ها به‌ثبت رسانده و مؤثرترین بازیکن پورتو به‌حساب می‌آید؛ مهدی طارمی در این لیست با ۲۲۴ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و لیونل مسی با ۲۳۸، کیلیان امباپه با ۲۶۰، محمد صلاح با ۲۷۸ و وینیسیوس جونیور با ۲۸۸ امتیاز در رده‌های چهارم تا اول ایستاده‌اند.

مهدی طارمی در جمع بهترین بازیکنان لیگ‌قهرمانان اروپا تا پایان دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی

کد خبر 643513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.