پیام‌ تسلیت رئیس‌جمهور به مناسبت درگذشت همسر شهید مطهری و  مشاور وزیر ورزش

رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همسر شهید مجاهد آیت‌الله مطهری و مشاور و مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت همسر مجاهد شهید آیت‌الله مطهری اظهار کرد: این بانوی فداکار و صبور پس از سال‌ها همراهی مومنانه با استاد مطهری، عمر شریف خود را صرف ترویج اندیشه‌های والای آن شهید و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم عالیه روحانی همسر مومنه و بزرگوار دانشمند مجاهد، شهید آیت‌الله مطهری (رضوان‌الله تعالی علیه)، موجب تأثر خاطر شد. این بانوی فداکار و صبور پس از سال‌ها همراهی مومنانه با استاد مطهری، عمر شریف خود را صرف ترویج اندیشه‌های والای آن شهید و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت. اینجانب با عرض تسلیت به فرزندان و وابستگان، از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان معزز، صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران»

همچنین رئیس جمهور در پیام دیگری، درگذشت اسماعیل احمدی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
«بسم ‏ الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش، مرحوم اسماعیل احمدی، مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در سانحه بالگرد در کرمان، حین انجام مأموریت سازمانی، موجب اندوه و تأثر فراوان شد.
این خدمت‌گزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.
اینجانب با قدردانی از خدمات ارزنده آن جهادگر، مصیبت وارده را به جامعه ورزشی، همکاران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای رحمان برای ایشان علو درجات مسئلت دارم.
سیدابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران»

کد خبر 643494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.