دستیار جواد نکونام تا پایان فصل سرمربی فولاد باقی‌ماند

باشگاه فولاد خوزستان حمیدرضا رجبی، دستیار جواد نکونام را به‌عنوان سرمربی این تیم تا انتهای فصل‌جاری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته موفق شد با غلبه‌بر الفیصلی عربستان برای نخستین‌بار در تاریخ خود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا صعود کند، پس از پایان آن دیدار، جواد نکونام در کنفرانس‌خبری تصمیم شوکه‌کننده‌ای گرفت و از هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان استعفا داد.

تصمیم جواد نکونام از طرف هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان با موافقت روبه‌رو شد و دو روز قبل از مصاف حساس و سخت فولاد در برابر الهلال عربستان مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ‌قهرمانان آسیا، حمیدرضا رجبی دستیار جواد نکونام به‌عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد.

فولادی‌ها شب گذشته در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره قطر پس از نمایش آبرومندانه ۸۷ دقیقه‌ای بالاخره مقابل الهلال تسلیم شدند و با قبول شکست یک بر صفر برابر کهکشانی‌های عربستانی، از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. کاروان فولاد ساعاتی قبل قطر را به‌مقصد اهواز ترک کرده بود و پس از بازگشت به ایران، برای ادامه بازی‌های لیگ‌برتر آماده خواهد شد.

در همین بین باشگاه فولاد خوزستان برای خروج از سرگردانی و بحران سرمربی، حمیدرضا رجبی، دستیار جواد نکونام را که در بازی مقابل الهلال به‌عنوان سرمربی موقت روی نیمکت فولاد نشسته بود تا پایان فصل به‌عنوان سرمربی انتخاب کرد و بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی نیفتد، در ۱۰ هفته باقی‌مانده لیگ‌برتر خلیج‌فارس، رجبی سکان هدایت فولاد را به‌عنوان نفر اول کادرفنی برعهده خواهد داشت.

کد خبر 643489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.