سپاه پاسداران نماد ایستادگی در برابر ظلم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پاسدار یعنی کسی که درد می‌کشد تا درد ملت ایران را درمان کند، پاسدار یعنی برای دنیای مردم کار می کند اما دنیا طلب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین رحمت الله صادقی، در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: شعبان ماه سرور اهل بیت (ع) و طهارت است و به تعبیر معصومین، این ماه، ایام شادی خاندان عصمت بوده و بر همین اساس مؤمنان به تبعیت از آنان، مجالس شادی و سرور برگزار کنند.

وی افزود: رسانه‌های بیگانه ای که این روزها بر طبل یاس، فقر و فلاکت ملت ایران می‌کوبند، هدفی جز ایجاد ناامیدی در کشور ندارند، زیرا سرور و شادی از دلایل امیدآفرینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان تاکید کرد: بر مسئولان فرض است که علاوه بر تسهیل شرایط، برگزاری مجالس شاد و سرور حلال در جامعه، زمینه شادی باطنی و اقتصادی ملت ایرانیان را فراهم کنند و مانع از به ثمر نشستن اهداف شوم دشمنان شوند.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره در مسیر انقلاب اسلامی ایران در ایثار و شهادت به اباعبدالله الحسین (ع) و در جانبازی و ولایتمداری به قمر بنی هاشم (ع) و بانوان ما به حضرت زینب (س) اقتدا کرده‌اند.

صادقی با اشاره به تقارن روز پاسدار با سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء (ع) و حضرت قمر بنی هاشم (ع)، گفت: روز پاسدار یعنی روز حاج قاسم سلیمانی‌ها، حاج حسین خرازی‌ها، و روز شهید همت‌ها و حججی‌ها، اگر پاسداران ما لباس سبز می‌پوشند، به نشانه آمادگی کامل و همه جانبه برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، پاسداری از ولایت، پاسداری از آرامش ملت در مقابل هرگونه تهدیدات و توطئه‌ها و فتنه‌ها دشمنان علیه مردم است.

وی خاطرنشان کرد: پاسدار یعنی کسی که درد می‌کشد تا درد ملت ایران را درمان کند، او برای دنیای مردم کار می‌کند اما دنیا طلب نیست؛ آیه‌ای از قرآن کریم که در آرم سپاه پاسداران جانمایی شده که نشئت گرفته از ولایتمداری و پشتیبانی از مردم بر اساس تمسک به قدرت الهی است؛ در آرم سپاه پاسداران نماد سلاح و مشت گره کرده، نشان از ایستادگی با قدرت در مقابل دشمنان، آشوبگران، اغتشاشگران و مُتَعَرِّضان به انقلاب و نظام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان ادامه داد: نماد زیتون در آرم سپاه پاسداران نشان از صلح جویی سپاه با هر کسی است که از باب محبت و صلح با ما وارد شود، نماد کره زمین در این آرم سپاه پاسداران نشان از جهان‌شمولی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیامی که به مجمع سپاه پاسداران به این مناسبت صادر کردند، رضایت خود را از عملکرد سپاه اعلام کردند ولی تاکید داشتند من متوقف و قانع به این حد نیستم و باید پاسداران در امور معنوی، تربیتی، فرهنگی و قدرت نظامی روز به روز پیشرفت کنند.

کد خبر 643425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.