رویکردمان بومی‌سازی است/ باشگاه تام دارای ۱۲ رده تیمی در آقایان و بانوان

نشست خبری مدیرعامل باشگاه تام با حضور اصحاب رسانه و جمعی از پیشکسوتان سال‌های دور این باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ساعدی امروز _ پنجشنبه چهارم اسفند _ در نشست خبری‌ای که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از پیشکسوتان سال‌های نه‌چندان دور این باشگاه برگزار شد، اظهار کرد: جای خیلی از بزرگان در این مراسم خالی است. افتخار می‌کنم که توانستم در شش سال اخیر آن حرکتی که آقایان علایی و چرخابی و دیگر بزرگان آغاز کرده بودند و با افتخار در ایران به اتفاقات بزرگ منجر شد را ادامه دهم. امیدوارم بتوانیم با عملکردمان باعث رشد و پیشرفت باشگاه تام شویم تا به جایگاه خوب گذشته خود بازگردد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، باشگاه با مالکیت خصوصی خود ۱۲ رده تیم در آقایان و بانوان،  بالغ بر ۷۵ نفر پرسنل و ۱۲۰۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی است. رسیدن به این جایگاه بسیار سخت بود و توانستیم آن بقای مدنظر را داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم باعث رشد و پیشرفت فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی در سطح استان و کشور باشیم. جا دارد از تمام موسپیدان حاضر در جلسه تشکر ویژه‌ای داشته باشم. چراکه همیشه رهنمودهای آنان راهگشا بوده است. باشگاه تام در کنار پیشکسوتان خود یک خانواده بزرگ است و قطعاً با حضور این عزیزان مشارکت موثری شکل خواهد گرفت.

رویکردمان بومی‌سازی است/باشگاه تام دارای ۱۲ رده تیمی در آقایان و بانوان

تمام بازیکنان از رشد در همین باشگاه به سطوح بالاتر رسیده‌اند

مدیرعامل باشگاه تام تصریح کرد: رویکرد باشگاه تام بومی‌سازی است. همان‌طور که در رده‌های مختلف باشگاه بالای ۹۰ درصد بومی‌گزینی بوده و در رده‌های پایه نیز حتی تمام بازیکنان از رشد در همین باشگاه به سطوح بالاتر رسیده‌اند. این برنامه‌ریزی باید ادامه داشته باشد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور، تیم‌های تام به‌عنوان نماینده اصفهان در مسابقات کشوری خوش بدرخشند.

ساعدی با اعلام برگزاری مسابقات دهه فجر به نام «شهید فروزان‌مهر» افزود: روزهای گذشته رقابت‌هایی مزین به نام این شهید گرانقدر از سوی باشگاه تام و به مناسبت دهه فجر برگزار شد. همچنین قرار است نوزدهم اسفند مسابقه‌ای با حضور پیشکسوتان دهه ۶۰ و ۷۰ استان اصفهان و پیشکسوتان باشگاه تام در چمن ورزشگاه تختی و به میزبانی باشگاه تام برگزار شود و شاهد حضور این موسپیدان در وعده‌گاه همیشگی آن‌ها باشیم.

به گزارش ایمنا، در بخشی از مراسم، پیشکسوتان باشگاه تام با بیان خاطرات خود یاد و خاطره دوران بازی خود را زنده کردند. امیر پولادگر، حمید زیدی، عبدالرضا جزایری، امین قاضی‌زاده، نقی اعلایی، اصغر جزایری و حسین چرخابی از حاضران در این مراسم بودند.

کد خبر 643351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.