ناپولی ستاره گرجی خود را نمی‌فروشد

اگرچه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی امیدوار به جذب کواراتسخلیا هستند، با این حال ناپولی قصدی برای فروش این بازیکن ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، باشگاه ناپولی اعلام کرد که خویچا کواراتسخلیا، وینگر گرجستانی این تیم، با وجود ابراز علاقه تعدادی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا فروشی نیست.

تابستان سال گذشته، کواراتسخلیا با مبلغ ۱۲ میلیون یورو (۱۰.۵ میلیون پوند) از باشگاه گرجستانی دینامو باتومی به ناپولی پیوست و به‌سرعت خود را به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از ترکیب تیم لوچیانو اسپالتی تثبیت کرد.

وی در این فصل، در ۱۹ بازی لیگ ۱۰ گل به‌ثمر رسانده و ۱۱ پاس گل داده است و به ناپولی کمک کرده تا فاصله ۱۵امتیازی خود را در صدر جدول سری آ حفظ کند.

ملی‌پوش گرجستانی همچنین دو گل در لیگ قهرمانان اروپا به‌ثمر رسانده و چهارمین پاس گل خود در این رقابت‌ها را نیز روز سه‌شنبه و در پیروزی دو بر صفر مقابل آینتراخت فرانکفورت به جیوانی دی لورنزو داد.

اگرچه کواراتسخلیا تا ژوئن ۲۰۲۷ با ناپولی قرارداد دارد، اما شایعاتی درباره جدایی این بازیکن و پیوستنش به باشگاه‌های بزرگ اروپایی شنیده می‌شود. رئال مادرید، پاری سن‌ژرمن و منچسترسیتی ازجمله باشگاه‌هایی هستند که به ستاره ناپولی علاقه نشان داده‌اند.

با این حال، کریستیانو جونتولی، مدیر ناپولی، اعلام کرده است که باشگاه ایتالیایی آمادگی فروش کواراتسخلیا را ندارد.

وی گفت: خویچا بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما می‌خواهیم او را حفظ کنیم. قرار نیست حتی برچسب قیمتی برای او تعیین شود. در این لحظه کواراتسخلیا برای فروش نیست.

ماموکا جوگلی، مدیر برنامه این بازیکن، نیز اظهار کرد که بازیکن تحت قراردادش روی کسب اولین قهرمانی ناپولی در سری آ از فصل ۹۰-۱۹۸۹ تمرکز کرده است.

وی اضافه کرد: علاقه زیادی از سوی باشگاه‌های دیگر وجود دارد. با این حال کوارا فقط به کسب اسکودتو و بازی با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند. او عاشق حضور در ناپل است. به من گفته که ازنظر فوتبال در ایتالیا، او خودش را فقط در ناپولی می‌بیند. او هرگز برای هیچ باشگاه ایتالیایی دیگری به جز ناپولی بازی نخواهد کرد. چراکه احساس می‌کند این تیم خانه‌اش است.

در حالی که چندین باشگاه اروپایی در تلاش‌اند تا ستاره ناپولی را به انتقال راضی کنند، تیم ایتالیایی در نظر دارد تا با یک پیشنهاد تمدید جدید و افزایش دستمزد، ستاره خود را راضی به ادامه کار کند.

کد خبر 643344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.