جزئیات برگزاری جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان»

مسئول جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان، جزئیات برگزاری این جشنواره را در اصفهان تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر، امروز _پنجشنبه چهارم اسفندماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درمجموع ۲۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» واصل شده که از این تعداد ۱۱۸ اثر در بخش صحنه‌ای، ۷۵ اثر در بخش محیطی یا آزاد و ۳۱ اثر در بخش زاینده‌رود بوده است.

علی دادفر افزود: آثار واصل‌شده به پنجمین دوره جشنواره تئاتر ملی «خندستان»، کیفیت قابل توجهی داشت که همین موضوع کار را برای داوری سخت کرده بود.

وی تئاتر تصریح کرد: در بخش برگزیدگان آثار در بخش نمایش صحنه‌ای ۱۴ اثر، در بخش نمایش خیابانی ۱۳ اثر و در بخش زاینده‌رود ۱۳ اثر برگزیده شده است.

مسئول دبیرخانه پنجمین دوره این جشنواره ملی، اضافه کرد: جشنواره «خندستان» ششم اسفندماه و همزمان با اعیاد شعبانیه آغاز خواهد شد؛ در بخش نمایش خیابانی نمایش‌ها در محل سه مکان مقابل باغ چهل‌ستون صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲، مقابل هتل عباسی عصر از ساعت ۱۵ و در بخش داوری و رقابتی نیز در بخش خیابانی که بخش زاینده‌رود را هم دربرمی‌گیرد در پل خواجو برگزار می‌شود.

دادفر خاطرنشان کرد: نمایش‌های صحنه‌ای به صورت عمده در تالار هنر اجرا می‌شود، در کنار آن برخی نمایش‌ها در سالن پردیس هنر و هنرسرای خورشید اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مطابق جدول، علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند برای مشاهده نمایش‌ها برنامه‌ریزی کنند، ضمن اینکه یک کار از اصفهان هم در بخش میهمان جشنواره حضور دارد.

کد خبر 643284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.