کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی غدیر خیرآباد

شهردار ورامین گفت: با حضور استاندار تهران زمین چمن مصنوعی غدیر خیرآباد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان زمین در مساحت سه هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مؤمنی امروز _ پنجشنبه چهارم اسفندماه _ در حاشیه کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های شهری ورامین، اظهار کرد: با تلاش صادقانه شهرداری ورامین نهضت عمران در مناطق حاشیه نشین شهر ورامین آغاز شد.

وی افزود: با حضور استاندار تهران زمین چمن مصنوعی غدیر خیرآباد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان زمین در مساحت سه هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد.

شهردار ورامین با اشاره به افتتاح پروژه پارک ارمغان مالیات، خاطرنشان کرد: پارک ارمغان مالیات با مساحت شش هزار مترمربع در منطقه امرآباد در مدت زمان کمتر از پنج ماه با اعتباری بالغ بر ۵.۲ میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری رسید.

مؤمنی با اشاره به اینکه با تلاش صادقانه شهرداری ورامین شاهد نهضت عمران در مناطق حاشیه نشین شهر ورامین هستیم، تصریح کرد: پارک غدیر در منطقه خیرآباد جنوبی خیابان شهید بهرام مصیری با مساحت ۱۲ هزار مترمربع در مدت زمان کمتر از هفت ماه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث و در اختیار شهروندان منطقه خیرآباد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ونقل زباله و پسماند شهرداری ورامین از دیگر اقدامات شهرداری است، گفت: در راستای تجهیز و توسعه ماشین‌آلات حمل‌ونقل زباله و پسماند حوزه معاونت خدمات شهری به منظور افزایش سطح بهداشت جامعه و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان ۲۰ دستگاه خودرو نیسان مجهز به سیستم حمل زباله و جمع‌آوری پسماند خریداری شد.

کد خبر 643281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.