ادامه اجرای پروژه‌های محله‌محور در محله راران

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در ادامه اجرای طرح‌های محله‌محور در این منطقه، عملیات خیابان‌سازی خیابان ۲۲ بهمن محله راران به اتمام رسیده است.

به گزارش ایمنا، هوشنگ نظری‌پور با بیان اینکه عملیات زیرسازی و روکش خیابان ۲۲ بهمن که در ضلع شمالی مادی راران به طول ۴۰۰ متر و عرض هشت متر واقع شده است با اعتباری معادل ۲۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: میزان خاک‌برداری در این پروژه بیش از ۱۱۰۰ متر مکعب و مقدار آسفالت مورد استفاده حدود ۷۵۰ تن بوده است.

وی افزود: در این طرح به باززنده‌سازی مادی توجه شده و بدنه آن با سنگ‌های مالون ترمیم شده و مورد بازسازی قرار گرفته است، ضمن اینکه جداول حاشیه فضای سبز نیز ساماندهی شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیش‌تر نیز در راستای طرح‌های محله‌محوری، ۱۲ هزار متر مربع از معابر راران به صورت اساسی زیرسازی و آسفالت شده است، همچنین حدود ۳۳۰۰ متر نیز جدول‌گذاری شده بود که در مجموع حدود ۱۰۰ میلیارد ریال تا ماه قبل در محله راران هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از طرح‌های مهم در محله راران احداث محوطه‌های چندمنظوره، احیا و محوطه‌سازی اطراف منار تاریخی راران است که در این خصوص یکی از گلوگاه‌های نزدیک آن با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال آزادسازی شده است.

نظری‌پور اظهار کرد: تعویض مبلمان ایستگاه اتوبوس و سرپناه میدان اصلی راران، نصب تابلوهای راهنمای مسیر در خیابان‌های مواصلاتی به محله و آرام‌سازی و بهبود حمل‌ونقل در سطح این محله از دیگر اقدامات انجام شده در این محله است که با احتساب اجرای پروژه‌های قبلی و فعلی حدود ۱۵۰ میلیارد ریال در آن هزینه شده است.

کد خبر 643269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.