رسالت سپاه حفظ انقلاب اسلامی است

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اهمیت تجلیل از پاسداران در روز ولادت امام حسین(ع) گفت: با این اقدام از پاسداران که رسالت آنها حفظ انقلاب و شرکت در جنگ تحمیلی، ‌ فداکاری‌های بلند و تقدیم شهدای گرانقدر است، ‌قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون فرارسیدن روز سوم شعبان و میلاد امام حسین (ع) که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، اظهار کرد: در قرآن مجید آمده است که هرکس شعائر الهی را بزرگ شمارد، نشانی از تقوای دل‌ها است به همین دلیل باید شعائر الهی را بزرگ بشماریم زیرا باعث قوت قلب و ثبات در اندیشه خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه بلند و ویژه امام حسین (ع) در مکتب اسلام، تشییع و انقلاب اسلامی افزود: قبل از انقلاب شعار مردم این بود که نهضت ما حسینی و رهبر ما خمینی (ره) است؛ یعنی نهضت را به امام حسین (ع) متصل می‌کردیم و به این دلیل مردم آماده فداکاری و وفاداری بودند و با همین روحیه شهادت‌طلبی انقلاب به پیروزی رسید.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره فلسفه نام‌گذاری برخی مناسبت‌های ویژه از جمله سوم شعبان و ولادت امام حسین (ع) گفت: یکی از دلایل نام‌گذاری این روز گرامیداشت و تجلیل از نهادهای انقلابی است، به عبارت دیگر با این اقدام از پاسداران که رسالت آنها حفظ انقلاب و شرکت در جنگ تحمیلی، فداکاری‌ها و تقدیم شهدای گرانقدر است، قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تجلیل از پاسداران در روز ولادت امام حسین (ع) ادامه داد: پاسداران باید بدانند الگو و پیشوای آنها حضرت سیدالشهدا (ع) است، باید با تمام وجود مراقب انقلاب اسلامی باشند و برای آن فداکاری کنند.

کد خبر 643250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.