ترکیب احتمالی بارسلونا برابر منچستریونایتد

غیبت هافبک‌های جوان و موفق بارسا ممکن است بزرگترین دردسر این تیم در دیدار برابر منچستر باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، دیدار رفت میان دو تیم بارسلونا و منچستر یونایتد به اندازه نام بازیکنان هیجان‌انگیز و پراتفاق بود و این بار شیاطین سرخ روز پنجشنبه باید در خانه خود میزبان کاتالان‌ها باشند تا مشخص شود چه تیمی از این مرحله حذفی لیگ اروپا صعود می‌کند.

در حالی که منچستریونایتد بیشتر به خاطر محرومیت بازیکنانش را برابر بارسا در اختیار ندارد، آبی‌اناری‌ها از مصدومیت رنج می‌برند. بارسلونا گاوی را به دلیل دریافت بیش از حد کارت زرد در برابر منچستر در اختیار ندارد و پدری نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار رفت، غایب خواهد بود.

مصدومیت عثمان دمبله از ناحیه ران او را برای بازی برگشت روز پنجشنبه از ترکیب تیم حذف کرد و رونالد آرائوخو اگرچه به‌تازگی از مصدومیت بازگشته است، اما احتمالاً نمی‌تواند تیمش را از ابتدا تا پایان مسابقه همراهی کند. سرخیو بوسکتس نیز پس از ریکاوری از مصدومیت مچ پا، مقابل کادیز بازیکن تعویضی بود اما در زمین بازی حاضر نشد.

می‌توان پیش‌بینی کرد که هافبک کهنه‌کار اسپانیایی همراه با فرنکی دی یونگ و فرانک کسیه در خط میانی حاضر شود و غیبت گاوی و پدری می‌تواند لطمه بزرگی به بازی‌سازی بارسا بزند، علی‌رغم نمایش درخشان فران تورس در برابر کادیز، آنسو فاتی ممکن است گزینه اولی ژاوی برای استفاده در سمت چپ باشد.

ترکیب احتمالی بارسلونا:
تراشتگن، کانده، آرائوخو، آلونسو، آلبا، دی یونگ، بوسکتس، کسیه، رافینیا، لواندوفسکی و فاتی

کد خبر 643243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.